Topmodel Cara Delevingne in G-Star campagne
- Food-en-retail
- 26 sep 2022 @ 11:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 sep 2022 @ 11:13
- Sjaak Hoogkamer
Topmodel, actrice en zangeres Cara Delevingne is het gezicht van de nieuwe Hardcore Denim campagne van G-Star RAW. Het denimmerk kiest dit keer voor een naar eigen zeggen ‘stoere vrouwelijke hoofdrolspeler.’
Delevingne heeft zich volgens het denimmerk bewezen als een ‘true original door haar rebelse, eigengereide karakter en vele gezichten.’ Ze past dus in een lange traditie van talenten waarmee G-Star samenwerkt.
Onverwachte perspectieven
Gwenda van Vliet, CMO G-Star: 'Cara is iemand die zich niet makkelijk in een hokje laat duwen. Ze is één van de beste modellen ter wereld. Daarnaast is ze actrice, schrijfster en zangeres, met een eigenzinnig karakter. Ze laat zich door niemand vertellen wat ze moet doen. Net als G-Star.'
In het verleden werkte G-Star al samen met true originals als Magnus Carlsen, Pharrell Williams, Max Verstappen en Snoop Dogg.
Onverwachte perspectieven
In de campagne met Cara wordt de nieuwe denimcollectie FW22 geïntroduceerd. Met deze collectie worden de grenzen van het kenmerkende denimdesign van G-Star verlegd. Joris Kuijpers, vanuit The Family Amsterdam verantwoordelijk voor de campagne: 'De nieuwe collectie laat eens te meer zien dat G-Star een merk is dat z’n eigen weg gaat en zich niet per se door codes of conventies laat leiden. Daarom hebben we voor de campagne de regels en logica losgelaten. In de campagne zijn er geen vaste dimensies en zwaartekrachten zijn tegenstrijdig.'
De campagne wordt via verschillende kanalen gelanceerd en bestaat onder andere uit een online video, commercial, (digital) outdoor, online en social.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend... 16-05-2025
- Nieuwe Retail Media Commissie... 16-05-2025
- [marketeer 224] Kaini Sensa Koole -... 16-05-2025
- Retail Media Day brengt nieuwe... 15-05-2025
- Gezonde snackmuur verovert Hollandse... 15-05-2025
- Eiwitrijk touchpoint voor de... 15-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management