Thuisbezorgd.nl distribueert nu ook boodschappen van Hoogvliet
- Food-en-retail
- 5 dec 2022 @ 15:04
- Link
- 
  
 Peter van Woensel Kooy
 senior redacteur, merk-expert
 MarketingTribune
- MarketingWinkelen
- 5 dec 2022 @ 15:04
- Peter van Woensel Kooy
Maaltijdbezorger Thuisbezorgd.nl is een samenwerking aangegaan met Hoogvliet supermarkten. Daardoor worden boodschappen van die super dezelfde dag door koeriers van Thuisbezorgd.nl aan de deur gebracht.
In eerste instantie gaat het om filialen van Hoogvliet in Rotterdam en Leiden. Daar kunnen klanten kiezen uit een selectie van het assortiment van Hoogvliet, waaronder brood en verspakketten. De bezorging vindt plaats in een range van enkele kilometers van de winkels, meldt MarketingTribune-zustertitel Twinkle.
‘Wij vinden het belangrijk dat onze klanten nu ook de goedkoopste boodschappen op dezelfde dag thuisbezorgd kunnen krijgen’, stelt Frenky Luijten, e-commerce & cx manager bij Hoogvliet. ‘Klanten van Hoogvliet kunnen al online boodschappen bestellen en ophalen in de winkel of laten thuisbezorgen in het hele marktgebied. Nu kunnen we op deze manier de klant ook helpen bij de vergeten en kleinere boodschappen die men op de dag zelf nodig heeft.’
(bron: Twinkle)
- 
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- 'Proteïnehype waait niet snel over'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025







