C&A opent vernieuwde winkel als learning lab
- Food-en-retail
- 31 mei 2023 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ConsumentenWinkelen
- 31 mei 2023 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Als onderdeel van haar moderniseringsstrategie onthult C&A een vernieuwd concept voor haar winkel in Leidschendam. Deze winkel zal worden ingezet als een 'Learning Lab' om meer te leren over de behoeften en wensen van de klant.
C&A stelt de bevindingen te gebruiken om de klanttevredenheid in andere Europese winkels te optimaliseren.
'Deze volledig vernieuwde concept store met nieuw in-store experience concept bevindt zich in de Westfield Mall of the Netherlands. De winkel telt drie verdiepingen met meer dan 2.350 m² verkoopoppervlakte en biedt een nieuwe zintuiglijke reis door middel van visuele, voelbare en akoestische prikkels en geurbeleving. Via een harmonieus gebruik van licht, beeldmateriaal, meubels, natuurlijke attributen, de akoestische ambiance en de keuze van geuren langs de belangrijkste touchpoints, worden klanten uitgenodigd om zich gevoelsmatig onder te dompelen in het C&A-merk.'
Dankzij een verbeterde customerflow wordt de klant naar eigen zeggen uitgenodigd om het winkelassortiment te verkennen en zich erdoor te laten inspireren, zodat iedereen de stijl en maat vindt die hij of zij zoekt in een aangename en interactieve omgeving.
Giny Boer, CEO van C&A Europa, vult aan: 'C&A richt zich op het moderniseren van haar winkelportfolio en klantenbeleving, en zorgt voor een consistente look & feel in al onze verkooppunten. Deze nieuwe winkel in Leidschendam zal ons waardevolle kennis opleveren om toe te passen in verschillende winkelconcepten en ons helpen onze klanten nog beter te bereiken. We willen hen een plezierige winkelervaring bieden die aansluit bij ieders behoefte aan mode en stijl, en we willen onze klanten en onze medewerkers elke dag inspireren om zich goed te voelen, er goed uit te zien en goed te doen.'
(PvWK)
Over C&A
'Met meer dan 1.300 winkels in 17 Europese landen en meer dan 27.000 medewerkers is C&A een van de toonaangevende moderetailers in Europa. C&A verwelkomt dagelijks circa twee miljoen bezoekers in haar winkels in Europa en biedt voor het hele gezin kwalitatieve mode tegen betaalbare prijzen. Ga voor meer informatie naar onze website.'
(bron: C&A)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- 'Proteïnehype waait niet snel over'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




