Nieuwe mediacampagne met oude belofte van Hans Anders
.jpg)
- Food-en-retail
- 12 mei 2023 @ 08:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 mei 2023 @ 08:04
- Michiel van Zaane
Optiek- en audicienketen Hans Anders start in de week van 15 mei de nieuwe campagne ‘Hans, alleen de prijs is anders’. De optiekketen grijpt met deze merkbelofte terug naar zijn roots.
Met de nieuwe campagne onderstreept Hans Anders dat er in de afgelopen 40 jaar veel veranderd is, maar dat de belofte van de keten nog altijd dezelfde is. Via het uitgebreide omnichannel platform, met meer dan 400 winkels en een sterke online aanwezigheid in Nederland en België is Hans Anders bovendien goed bereikbaar voor iedere klant.
Bart van den Nieuwenhof, CEO van moederbedrijf Nexeye: ‘Wij vinden het van groot belang dat alle Nederlanders, jong en oud, goed kunnen zien én er goed uit kunnen zien. De nieuwe tv-campagne toont precies hoe ‘Wij van Hans Anders’ dat voelen. In alle online en offlinekanalen en communicatie-uitingen maken we onze belofte waar met inspiratie en informatie over producten en diensten en natuurlijk onze bekende, scherpe aanbiedingen.’
De campagne gaat van start via alle mediakanalen. Op TV met een verhaal over een meisje dat voor de eerste keer met een bril op naar school gaat. De merkstrategie en -communicatie werd ontwikkeld in samenwerking met Vengean, het bureau dat eerder ook verantwoordelijk was voor de rebranding van Hans Anders Retail Group naar Nexeye – het internationale moederbedrijf van Hans Anders, eyes + more en Direkt Optiek. Amp Amsterdam werd betrokken voor sonic branding, sound design en productie van de radiocommercials en Juul op den Kampe van Pink Rabbit productions regisseerde de eerste tv-commercial.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management