Bakker Daan bakt ze divers voor Bolletje

- Food-en-retail
- 22 aug 2023 @ 07:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2023 @ 07:59
- Michiel van Zaane
Met de nieuwe televisiecommercial van Bolletje, die in de week van 21 augustus van start gaat, wil het merk de brede variatie aan Bolletje crackers onder de aandacht brengen.
In de nieuwe televisiecommercial van Bolletje bakt bakker Daan, het gezicht van Bolletje, crackers voor iedere smaak en elk moment: van vezelrijk en voedzaam tot licht en luchtig. Karlijn Ordelmans (Bolletje): ‘We bieden veel variatie met onze crackers. Door ons assortiment continu te vernieuwen en verbreden, blijven we relevant. We richten ons op verschillende generaties met bijbehorende dominante gedragsprofielen. Deze profielen vormen de basis voor de nieuwe campagne.’
Naast bakker Daan worden verschillende personages geïntroduceerd. Deze uitgesproken karakters brengen de eigenschappen van de desbetreffende cracker in beeld. Zo geniet de vogelspotter van de vezelrijke Bolletje Ontbijtcracker en kiest een veganist voor de Bolletje Groentecracker, met 50% groente en 30% minder koolhydraten. De filmische decors brengen de verschillende karkaters tot leven.
De televisiecommercial is geproduceerd door Hazazah en Havas Rise. Merel van Lith (Havas Rise): ‘Binnen twee dagen hebben we zeven verschillende scenes gedraaid. Door de productie te concentreren zijn we efficiënt en kunnen we langer vooruit. In de eerste televisiecommercial worden drie karakters in beeld gebracht. Later dit jaar volgen er meer karakters én crackers. Zo blijven we verrassen en inspelen op de behoeften in de markt.’
Credits:
Opdrachtgeven: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter
Creatie: Havas Lemz
Creative producer: Havas Lemz
Strategie: Havas Lemz
Agency producer: Havas Rise
Regie: Rob Lücker (HazazaH)
Grading en Online: The Compound
Geluid: Public Audio
Muziek: Remus Ockels
Fotografie: Anne van Zantwijk
Foto: Campagne Bolletje, Havas Lemz.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers