Bakker Daan bakt ze divers voor Bolletje
- Food-en-retail
- 22 aug 2023 @ 07:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2023 @ 07:59
- Michiel van Zaane
Met de nieuwe televisiecommercial van Bolletje, die in de week van 21 augustus van start gaat, wil het merk de brede variatie aan Bolletje crackers onder de aandacht brengen.
In de nieuwe televisiecommercial van Bolletje bakt bakker Daan, het gezicht van Bolletje, crackers voor iedere smaak en elk moment: van vezelrijk en voedzaam tot licht en luchtig. Karlijn Ordelmans (Bolletje): ‘We bieden veel variatie met onze crackers. Door ons assortiment continu te vernieuwen en verbreden, blijven we relevant. We richten ons op verschillende generaties met bijbehorende dominante gedragsprofielen. Deze profielen vormen de basis voor de nieuwe campagne.’
Naast bakker Daan worden verschillende personages geïntroduceerd. Deze uitgesproken karakters brengen de eigenschappen van de desbetreffende cracker in beeld. Zo geniet de vogelspotter van de vezelrijke Bolletje Ontbijtcracker en kiest een veganist voor de Bolletje Groentecracker, met 50% groente en 30% minder koolhydraten. De filmische decors brengen de verschillende karkaters tot leven.
De televisiecommercial is geproduceerd door Hazazah en Havas Rise. Merel van Lith (Havas Rise): ‘Binnen twee dagen hebben we zeven verschillende scenes gedraaid. Door de productie te concentreren zijn we efficiënt en kunnen we langer vooruit. In de eerste televisiecommercial worden drie karakters in beeld gebracht. Later dit jaar volgen er meer karakters én crackers. Zo blijven we verrassen en inspelen op de behoeften in de markt.’
Credits:
Opdrachtgeven: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter
Creatie: Havas Lemz
Creative producer: Havas Lemz
Strategie: Havas Lemz
Agency producer: Havas Rise
Regie: Rob Lücker (HazazaH)
Grading en Online: The Compound
Geluid: Public Audio
Muziek: Remus Ockels
Fotografie: Anne van Zantwijk
Foto: Campagne Bolletje, Havas Lemz.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Action breidt Europees netwerk verder uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




