Toscanini in zee met online supermarkt Crisp

- Food-en-retail
- 4 dec 2024 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 4 dec 2024 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Online supermarkt Crisp opende een tijdelijke, digitale pop-up shop, waarmee je pastaklassiekers van het beroemde Jordanese restaurant Toscanini gemakkelijk in huis haalt.
Italiaans restaurant Toscanini is al sinds 1985 een begrip in Amsterdam en ver daarbuiten. Zelfs de New York Times schrijft over hoe lastig het is om daar een tafeltje te bemachtigen. 'Wat wil je ook, met zulke lovende recensies over de klassieke ingrediënten en de verfijnde smaken. Chef Leonardo Pacenti’s ‘signature dishes’ zijn de pasta’s, die geroemd worden om hun authentieke eenvoud. Vanaf vandaag opent online supermarkt Crisp een tijdelijke, digitale pop-up shop, waarmee je Toscanini’s pastaklassiekers gemakkelijk in huis haalt', meldde Crisp recent. De handgemaakte ravioli met brasato al barolo (runderstoof) of de verse gnocchi met een vegetarische vulling van porcini en witte truffel bereid je met een simpele, maar oh zo smaakvolle salieboter. Het toetje? Huisgemaakte cantuccini met anijs of met chocolade, ook rechtstreeks uit Pacenti's keuken. Zo geniet je thuis van een avondje Toscanini, bezorgd door heel Nederland. Heerlijk, maar nog voor we het bericht konden plaatsen (en zelf bestellen / testen) bleken de 300 speciaal gemaakte 'Toscanini x Crisp at home' pakketten a €23,49 per twee personen uitverkocht.
Wel blijken twee ingevroren ingrediënten uit de Toscanini-keuken nog ruim aanwezig, waarmee de PR-stunt is geslaagd en wordt verzilverd. Meer info: Crisp.nl/app/inspire.
(PvWK | beeld chef Leonardo Pacenti / screenshot site: Crisp)

Over Crisp
'Crisp is de online supermarkt voor knettervers eten. De boodschappen-app heeft als missie om het voedselsysteem te veranderen door beter eten voor meer mensen bereikbaar te maken. Via de app kies je uit veelal lokale en seizoensgebonden producten, afkomstig van circa 900 kleinschalige boeren, makers, telers en kwekers. Met de kortst mogelijke route tussen boer en bord worden bestellingen door heel Nederland en Vlaanderen bij klanten thuis geleverd, op een moment dat de klant uitkomt. In 2024 behaalde Crisp het B Corp certificaat met 109 punten, als gevolg van verregaande duurzaamheidsinspanningen. Door onderzoeksbureau GfK werd Crisp zowel in 2022 als in 2023 uitgeroepen tot Beste Online Supermarkt (Formule Rapport FMCG E-commerce). Crisp is in november 2018 opgericht door drie vrienden: Tom Peeters, Michiel Roodenburg en Eric Klaassen.'
(bron: Crisp)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Crisp
- PR-stunt
- koken
- Crisp at home
- Leonardo Pacenti
- online supermarkt
- pakketten
- Toscanini
- exclusief
- kleinschalige boeren
- assortiment
- Crisp.nl
- kwekers
- pop-up
- uitverkocht
- keuken
- chef
- telers
- makers
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




