GlobalMedia-ID zet modellen in als influencers 3.0

GlobalMedia-ID zet modellen in als influencers 3.0
  • Media
  • 15 nov 2016 @ 17:13
  • 13211 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingSocial media

Modellist-ID wordt onderdeel van GlobalMedia-ID. Met hun database van internationale modellen zullen zij content creëren voor verschillende merken. Van influencer-marketing tot videocontent; met hun ervaren team ontwikkelen en produceren zij het en zorgen ze ervoor dat het middels distributie via verschillende social media-kanalen een optimaal bereik heeft.

GlobalMedia-ID gaat samen met gerenommeerde merken een digitale strategie opzetten om het verhaal van een merk op een effectieve en authentieke manier te vertellen. Op deze manier creëren ze een sterke verbinding tussen merk, influencers en consument. Merken kunnen vanaf vandaag bij GlobalMedia-ID terecht voor een uitgebalanceerde mix van influencer-marketing, online campagnes, blogs, social media en in-house gecreëerde videoproducties. Momenteel werkt GlobalMedia-ID al samen met merken als L’Oréal, Björn Borg, Spotify en Uber.

Insider tips & tricks Modellist-ID is in 2013 opgericht door de ondernemers Celine Prins en Valerie van Lanschot. Celine is afgestudeerd internationaal bedrijfskundige aan de Universiteit van Amsterdam en tevens internationaal fashion model. Valerie is afgestudeerd aan het Amsterdam Fashion Institute (AMFI) en heeft daarnaast meerdere Italiaanse modemerken geïntroduceerd op de Nederlandse markt. Beiden zagen een toegevoegde waarde in een platform waar modellen met elkaar in contact kunnen treden om insider tips & tricks over werk te delen. Jonathan Augustijn, ook afgestudeerd internationaal bedrijfskundige, versterkte het team in 2014. Het netwerk breidde zich snel uit als een informatieve en inspirerende modellencommunity waar niet alleen modellen maar ook geïnteresseerden terechtkonden voor insider tips en nieuwtjes.

Noëlle van Eijk ‒ hiervoor veertien jaar werkzaam bij Sanoma Media, waarvan acht jaar als hoofdredacteur en daarna werkzaam als CEO MagStream BV ‒ zal als CEO betrokken zijn bij GlobalMedia-ID.

Van Eijk: 'We zien een enorme verschuiving van een traditionele manier van offline campagnevoering naar de online social strategie waar content de hoofdrol speelt. GlobalMedia-ID springt in op deze transitie om de influencers te verbinden met merken en hun mening en ervaring te laten delen via de geselecteerde social kanalen. Daarnaast produceren wij specifieke videocontent onder leiding van Creative Director Productions Nancy Pronk. Zij werkte voorheen als productieleider voor onder andere RTL, Endemol en Blue Circle.'

Op de nieuwe website globalmedia-id.com zijn de drie verschillende diensten uiteengezet. De open en besloten community Modellist-ID, Influencers Marketing en Video Productions. In de blogsectie worden geïnteresseerden dagelijks geüpdatet over nieuws rondom modellen, beauty, health, travel en hotspots. Het besloten gedeelte is alleen toegankelijk voor internationale topmodellen die ingeschreven staan bij een internationaal modellenbureau.

www.globalmedia-id.com

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken