Digitaal abonnement VI PRO maakt prima start
- Media
- 2 aug 2017 @ 12:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - JournalistiekVoetbalDigitaalOnlineVerdienmodellen
- 2 aug 2017 @ 12:33
- Redactie Media
Voetbal International is positief over de eind april gestarte nieuwe website en app, waar ook de nieuwe digitale abonnee-omgeving VI PRO bij hoort. Dit online abonnement verwelkomde eind juli zijn 2.500e lid. 'Een vliegende start', aldus uitgever Weekbladpers Groep.
VI PRO zorgt voor diepgang bij de dagelijkse voetbalactualiteiten, met uitgebreide analyses, cultverhalen, opinies, exclusieve videoformats en de beste verhalen uit het magazine.
Lezers die eerst willen kijken of de PRO-artikelen bevallen, kunnen een gratis account aanmaken en daarmee vijf artikelen per maand lezen. Is er behoefte aan meer, dan lees je voor 5 euro per maand onbeperkt.
Digitaal verdienmodel
Maarten Roomer, hoofd Marketing van Voetbal International: 'Bij VI hebben wij ruim een jaar geleden plannen gemaakt omtrent een nieuw digitaal (BtC) verdienmodel. Na hard te hebben gewerkt aan onze digitale omgeving hebben we het product onlangs goed kunnen presenteren. Vanuit de driehoek redactie, marketing en data worden er wekelijks cases opgeleverd en getest. Het is te gek om te zien dat wij de ‘digitale’ voetballiefhebber in zo’n korte tijd aan ons weten te binden.'
Pieter Zwart, aanvoerder van het platform, is blij verrast met het bereiken van de mijlpaal van 2.500 leden. ‘Wij hebben altijd geloofd dat lezers willen betalen voor journalistiek, mits de inhoud hen meerwaarde biedt. Alles begint met het maken van onderscheidende stukken. Sinds we de nieuwe digitale omgeving hebben, zien we de gebruik cijfers explosief stijgen. De laatste weken verwelkomen we gemiddeld twintig nieuwe betalende abonnees per dag, met vrijwel geen opzeggingen. Dat is een signaal dat we de goede kant opgaan.’
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing