NLziet breidt uit naar PlayStation 4
- Media
- 15 aug 2018 @ 10:41
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieAppsContentOnline gaming
- 15 aug 2018 @ 10:41
- Redactie Media
NLziet breidt uit naar game-console PlayStation 4. Het gezamenlijke online videoplatform van NPO, RTL en SBS heeft deze week zijn PS4-app uitgebracht.
Onlangs bracht NLziet reeds een app uit voor de Apple TV. Met de nieuwe app hebben PlayStation 4-gebruikers nu ook de mogelijkheid om terug, live en soms vooruit te kijken. Daarnaast biedt de applicatie een overzichtelijke tv-gids waaruit direct programma's te bekijken zijn.
Niels Baas, directeur van NLziet: 'De PlayStation 4 is de belangrijkste game-console van Nederland, maar naast gaming wordt de spelcomputer ook gebruikt voor andere mediadiensten. Met de komst van de NLziet-app voor de PlayStation maken we het online televisie-kijken nog toegankelijker en bieden wij een volwaardig alternatief voor het vaste tv-abonnement.'
Alle programma's in één app
Met NLziet kijk je alle programma's van de Nederlandse tv in één app, zowel live als gemist. Daarnaast kijk je on-demand zonder reclame terug of soms zelfs vooruit. Met een app op diverse smart-tv’s, maar ook via Google Chromecast en Apple TV waren er al veel mogelijkheden om NLziet op het grote scherm te kijken. Met de PS4-app komt er nu een extra mogelijkheid bij om in hoge kwaliteit programma’s van NPO, RTL en SBS op tv te kijken.
NLziet is een samenwerking tussen de Nederlandse Publieke Omroep, RTL Nederland en Talpa TV. Met de online tv-dienst kunnen kijkers op één plek kijken naar het meest uitgebreide online Nederlandse tv-aanbod. Via de apps voor web, mobiel en smart-tv zijn programma's uit het online aanbod van de omroepen in hoge kwaliteit live, terug en vooruit te kijken, veelal zonder reclame en maandelijks opzegbaar.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers