Parool brengt nieuws via schermen JCDecaux
- Media
- 24 jan 2019 @ 10:28
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - NieuwsmediaDagbladenReclameJournalistiekOutdoor
- 24 jan 2019 @ 10:28
- Jeroen Mirck
Nieuws van Het Parool is vanaf deze week live te lezen op digitale schermen door heel Amsterdam. Via het Métropole-netwerk toont Het Parool voortaan tijdens elke ochtend- en avondspits het laatste nieuws.
Het Parool zal vanaf nu elke ochtend- en avondspits de stad voorzien van de belangrijkste headlines. De content is dagelijks van 08:00 uur tot 11:00 uur en van 17:00 uur tot 20:00 uur te checken via het Métropole-netwerk. Op basis van een RSS-feed zal het meest recente belangrijke nieuws zichtbaar zijn op deze digitale mupi’s verspreid over de stad.
Fietsend achter het Centraal Station of wachtend op de tram bij het Leidseplein kan men vanaf nu het laatste nieuws uit Het Parool meepakken. Wie is er gekozen als jongerenburgermeester, hoe verloopt het Holleeder-proces en zal de spanning op de huizenmarkt eindelijk afnemen?
Lokaal én wereldnieuws
Het Parool voorziet voorbijgangers van zowel lokale als wereldwijde nieuwsflitsen. Een selectie aan onderwerpen zal in de spitsuren zichtbaar zijn. De schermen zijn altijd up-to-date en brengt het nieuws van Parool.nl op een toegankelijke manier naar buiten.
'Lezers van Het Parool zijn gewend om het nieuws uit Amsterdam en de wereld eromheen te lezen op papier, tablet of smartphone', zegt Robin Hoolwerf, brandmanager van Het Parool. 'Vanaf deze week brengen wij het nieuws ook groter via het netwerk van JCDecaux. Wij zijn erg trots op deze unieke samenwerking en het feit dat we de Amsterdammer ook onderweg voorzien van de belangrijkste headlines.'
De samenwerking draagt niet alleen bij aan de innovatieve ontwikkelingen binnen Het Parool en JCDecaux, maar is ook een nieuwe vorm van gemak voor de inwoners en bezoekers van Amsterdam.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes