Hillenaar steekt Nederland hart onder de riem
- Media
- 25 mrt 2020 @ 08:20
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 25 mrt 2020 @ 08:20
- Nanny Kuilboer
‘Het is tijd voor een ander geluid’, aldus Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Hillenaar Outdoor. Het bedrijf exploiteert onder meer digitale reclamemasten langs snelwegen, abri’s en billboards en wil met de campagne ‘Stay home, stay strong, stay positive’ Nederland moed geven.
Hillenaar: ‘We steken iedereen een hart onder de riem met een positieve boodschap en tegelijkertijd zetten we ons landelijke netwerk in om mensen bewust te maken van het feit dat ze thuis moeten blijven.’
Marketingteam
Ook op het applaus voor de zorgmedewerkers haakte Hillenaar in: ‘Op al onze media hebben we zorgmedewerkers in het zonnetje gezet. Deze mensen doen fantastisch werk. We beschikken over een groot en creatief marketingteam en zij hebben ook deze nieuwe campagne opgezet met als titel Stay home, stay strong, stay positive. Daar zijn aansprekende graphics bij ontworpen die langs onder meer snelwegen in heel Nederland te zien zijn. Normaal gesproken werkt het marketingteam vanuit het kantoor in Leiderdorp, maar nu zitten onze mensen thuis. Dat heeft geen gevolgen voor de productiviteit. Iedereen onderhoudt contact met elkaar en schakelt snel. Dat geldt overigens voor ons hele bedrijf.’
Groot bereik
Het bedrijf wil met deze actie zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid, nemen: ‘Er is ruimte op ons netwerk doordat veel reguliere campagnes zijn uitgesteld. Tegelijkertijd hebben mensen behoefte aan steun en wil de overheid benadrukken dat iedereen echt thuis moet blijven. Al deze elementen brengen wij nu samen in een grote landelijke campagne. Hillenaar Outdoor is één van de vijf grootste buitenreclame-exploitanten in Nederland en wij dragen graag ons steentje bij. Zolang het nodig is blijven we deze boodschap voor het voetlicht brengen, met steeds wisselende uitingen en zowel landelijk op onze grote masten als regionaal op abri’s en billboards.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing