Hillenaar steekt Nederland hart onder de riem

Hillenaar steekt Nederland hart onder de riem
  • Media
  • 25 mrt 2020 @ 08:20
  • 12677 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Outdoor

‘Het is tijd voor een ander geluid’, aldus Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Hillenaar Outdoor. Het bedrijf exploiteert onder meer digitale reclamemasten langs snelwegen, abri’s en billboards en wil met de campagne ‘Stay home, stay strong, stay positive’ Nederland moed geven.

Hillenaar: ‘We steken iedereen een hart onder de riem met een positieve boodschap en tegelijkertijd zetten we ons landelijke netwerk in om mensen bewust te maken van het feit dat ze thuis moeten blijven.’

Marketingteam

Ook op het applaus voor de zorgmedewerkers haakte Hillenaar in: ‘Op al onze media hebben we zorgmedewerkers in het zonnetje gezet. Deze mensen doen fantastisch werk. We beschikken over een groot en creatief marketingteam en zij hebben ook deze nieuwe campagne opgezet met als titel Stay home, stay strong, stay positive. Daar zijn aansprekende graphics bij ontworpen die langs onder meer snelwegen in heel Nederland te zien zijn. Normaal gesproken werkt het marketingteam vanuit het kantoor in Leiderdorp, maar nu zitten onze mensen thuis. Dat heeft geen gevolgen voor de productiviteit. Iedereen onderhoudt contact met elkaar en schakelt snel. Dat geldt overigens voor ons hele bedrijf.’

Groot bereik

Het bedrijf wil met deze actie zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid, nemen: ‘Er is ruimte op ons netwerk doordat veel reguliere campagnes zijn uitgesteld. Tegelijkertijd hebben mensen behoefte aan steun en wil de overheid benadrukken dat iedereen echt thuis moet blijven. Al deze elementen brengen wij nu samen in een grote landelijke campagne. Hillenaar Outdoor is één van de vijf grootste buitenreclame-exploitanten in Nederland en wij dragen graag ons steentje bij. Zolang het nodig is blijven we deze boodschap voor het voetlicht brengen, met steeds wisselende uitingen en zowel landelijk op onze grote masten als regionaal op abri’s en billboards.’

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken