Center Parcs kiest 5PM voor YouTube-strategie
- Media
- 4 feb 2021 @ 08:29
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - YouTube
- 4 feb 2021 @ 08:29
- Nanny Kuilboer
YouTube Marketing Agency 5PM gaat Center Parcs Nederland, België, Duitsland en Frankrijk helpen een prominentere plek in te nemen op YouTube.
Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een YouTube-strategie, voerde een nieuw kanaaldesign door en optimaliseerde de content. Studio Catwise is verantwoordelijk voor de datagedreven contentcreatie.
5PM: ‘Hiermee verhogen we de organische kijktijd en de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube en claimen het domein “Center Parcs”’
Kevin den Haan, contentmanager Center Parcs Europe: ‘We willen onze klanten in zowel Nederland, België, Duitsland als Frankrijk op alle mogelijke manieren informatie bieden en dit afstemmen op hun behoeftes. YouTube is daar tegenwoordig een belangrijk onderdeel van. Daarnaast vinden we het belangrijk om ons bereik te verbeteren op YouTube. 5PM helpt ons onze strategie goed uit te voeren met hun kennis en tools, zo stemmen we de content veel beter af op de doelgroep.’
Ronen Wolf, co-founder 5PM en Studio Catwise: ‘Wij geloven dat data merken kunnen helpen om effectiever gebruik te maken van video. YouTube is de grootste database op het gebied van organisch kijkgedrag wereldwijd. Voor Center Parcs wilden we weten welke content zij konden maken, om hun doelgroep beter te informeren. Met onze DDCC, dit is een Data Driven Content Creatie-onderzoek, analyseren we de YouTube-database grondig om zo achter de kijkintentie van hun doelgroep te komen. Hiermee verhogen we de organische kijktijd en de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube en claimen hiermee het domein “Center Parcs”.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers