Center Parcs kiest 5PM voor YouTube-strategie

Center Parcs kiest 5PM voor YouTube-strategie
  • Media
  • 4 feb 2021 @ 08:29
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • YouTube

YouTube Marketing Agency 5PM gaat Center Parcs Nederland, België, Duitsland en Frankrijk helpen een prominentere plek in te nemen op YouTube.

Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een YouTube-strategie, voerde een nieuw kanaaldesign door en optimaliseerde de content. Studio Catwise is verantwoordelijk voor de datagedreven contentcreatie.

5PM: ‘Hiermee verhogen we de organische kijktijd en de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube en claimen het domein “Center Parcs”’

Kevin den Haan, contentmanager Center Parcs Europe: ‘We willen onze klanten in zowel Nederland, België, Duitsland als Frankrijk op alle mogelijke manieren informatie bieden en dit afstemmen op hun behoeftes. YouTube is daar tegenwoordig een belangrijk onderdeel van. Daarnaast vinden we het belangrijk om ons bereik te verbeteren op YouTube. 5PM helpt ons onze strategie goed uit te voeren met hun kennis en tools, zo stemmen we de content veel beter af op de doelgroep.’
Ronen Wolf, co-founder 5PM en Studio Catwise: ‘Wij geloven dat data merken kunnen helpen om effectiever gebruik te maken van video. YouTube is de grootste database op het gebied van organisch kijkgedrag wereldwijd. Voor Center Parcs wilden we weten welke content zij konden maken, om hun doelgroep beter te informeren. Met onze DDCC, dit is een Data Driven Content Creatie-onderzoek, analyseren we de YouTube-database grondig om zo achter de kijkintentie van hun doelgroep te komen. Hiermee verhogen we de organische kijktijd en de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube en claimen hiermee het domein “Center Parcs”.’

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken