Fast Media nieuwe partner Reuters fotografie
- Media
- 9 jun 2023 @ 11:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jun 2023 @ 11:40
- Sjaak Hoogkamer
Fast Media is de nieuwe distributiepartner voor de Reuters collectie in de Benelux. Na 10 jaar samenwerking met 123RF lanceert Fast Media, naast deze collectie, een compleet nieuwe en aanvullende website.
Fastmedianl.com bevat meer dan 35 miljoen afbeeldingen. De site biedt klanten redactionele content voor bijvoorbeeld kranten, boeken, magazines en andere publicaties. Specialistische, niche-collecties helpen daarnaast om communicatietrajecten impact te geven. Naast partner voor de volledige collectie van persbureau Reuters vertegenwoordigt Fast Media een snel groeiend aantal collecties van gerenommeerde partners zoals Avalon, Belga, Image Source, Universal Images Group, United Archives, Sipa Press, Xinhua en Heritage Images.
Dagelijks wordt nieuwe content toegevoegd zoals het laatste nieuws, sportevenementen en red carpet fotografie van over de hele wereld.
Daarnaast zullen er in 2023 een groot aantal nieuwe collecties van partners worden toegevoegd, sommigen voor het eerst in Nederland. ‘We zijn trots om in 2023 fastmedia.house te lanceren en vanaf het begin Reuters Fotografie te mogen vertegenwoordigen. Hiermee bieden wij onze partners een nieuw platform om fotografie met Fast Media klanten te delen,’ zegt Marco Oonk, oprichter en directeur van Fast Media. ‘De nieuwe, gerenommeerde collecties, sommigen voor het eerst in Nederland, bieden meer keuze voor uitgeverijen, creatieven, organisaties, bedrijven en andere professionele beeld gebruikers. Het wordt voor klanten daarom nog makkelijker om het perfecte beeld voor projecten te vinden.
De gebruiksvriendelijke website en zoek functies op fastmedianl.com maken het voor klanten eenvoudig om beeld te vinden. Fast Media biedt verder flexibele licentie-opties, Fast Media BV Juni 2023 Amsterdam waardoor afbeeldingen direct gelicenseerd kunnen worden met prijzen die specifiek voor iedere klant zijn ingesteld.
'Ons doel is om het voor bedrijven en instanties gemakkelijk te maken toegang te krijgen tot content van hoge kwaliteit om projecten tot leven te brengen,' volgens Oonk. 'We kijken ernaar uit om onze klanten te helpen creatieve doelen te bereiken met onze uitgebreide collectie afbeeldingen en de software tools om deze snel en effectief toe te passen.'
Credit: Maria Laura Antonelli / Avalon / FastMedia
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes