Fast Media nieuwe partner Reuters fotografie
- Media
- 9 jun 2023 @ 11:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 9 jun 2023 @ 11:40
- Sjaak Hoogkamer
Fast Media is de nieuwe distributiepartner voor de Reuters collectie in de Benelux. Na 10 jaar samenwerking met 123RF lanceert Fast Media, naast deze collectie, een compleet nieuwe en aanvullende website.
Fastmedianl.com bevat meer dan 35 miljoen afbeeldingen. De site biedt klanten redactionele content voor bijvoorbeeld kranten, boeken, magazines en andere publicaties. Specialistische, niche-collecties helpen daarnaast om communicatietrajecten impact te geven. Naast partner voor de volledige collectie van persbureau Reuters vertegenwoordigt Fast Media een snel groeiend aantal collecties van gerenommeerde partners zoals Avalon, Belga, Image Source, Universal Images Group, United Archives, Sipa Press, Xinhua en Heritage Images.
Dagelijks wordt nieuwe content toegevoegd zoals het laatste nieuws, sportevenementen en red carpet fotografie van over de hele wereld.
Daarnaast zullen er in 2023 een groot aantal nieuwe collecties van partners worden toegevoegd, sommigen voor het eerst in Nederland. ‘We zijn trots om in 2023 fastmedia.house te lanceren en vanaf het begin Reuters Fotografie te mogen vertegenwoordigen. Hiermee bieden wij onze partners een nieuw platform om fotografie met Fast Media klanten te delen,’ zegt Marco Oonk, oprichter en directeur van Fast Media. ‘De nieuwe, gerenommeerde collecties, sommigen voor het eerst in Nederland, bieden meer keuze voor uitgeverijen, creatieven, organisaties, bedrijven en andere professionele beeld gebruikers. Het wordt voor klanten daarom nog makkelijker om het perfecte beeld voor projecten te vinden.
De gebruiksvriendelijke website en zoek functies op fastmedianl.com maken het voor klanten eenvoudig om beeld te vinden. Fast Media biedt verder flexibele licentie-opties, Fast Media BV Juni 2023 Amsterdam waardoor afbeeldingen direct gelicenseerd kunnen worden met prijzen die specifiek voor iedere klant zijn ingesteld.
'Ons doel is om het voor bedrijven en instanties gemakkelijk te maken toegang te krijgen tot content van hoge kwaliteit om projecten tot leven te brengen,' volgens Oonk. 'We kijken ernaar uit om onze klanten te helpen creatieve doelen te bereiken met onze uitgebreide collectie afbeeldingen en de software tools om deze snel en effectief toe te passen.'
Credit: Maria Laura Antonelli / Avalon / FastMedia
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Top 5-TikTok-trends: Bye bye B&B, patatje hagelchup en...
- Martha Riemsma nieuwe algemeen directeur ANP
- EssenceMediacom wint pitch ABN Amro
- Boekenbranche exposeert tegen btw-verhoging
- [column] Top 5-TikTok-trends van deze week: Sint-vibes overal,...
- Slimste mens meest bekeken, laat sport achter zich
Laatste Nieuws
- Telegraaf belangrijke nieuwsbron... 18-09-2024
- Nederlands Film Festival lanceert... 18-09-2024
- Brede creatieve coalitie in actie... 17-09-2024
- PXR geeft tijdschriften Hearst uit13-09-2024
- Boekenbranche exposeert tegen... 12-09-2024
- Martha Riemsma nieuwe algemeen... 11-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing