PXR (Voetbal International) en Eredivisie verlengen samenwerking

- Media
- 7 feb 2024 @ 10:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 feb 2024 @ 10:15
- Michiel van Zaane
Uitgever PXR en Eredivisie Media & Marketing (EMM) hebben hun samenwerking verlengd tot en met de zomer van 2025.
De partijen werken sinds 2016 samen. Als partner van EMM krijgen PXR-titels als Voetbal International en VoetbalPrimeur toegang tot content van ESPN en zichtbaarheid via de ESPN-kanalen.
Wout Stravers, operationeel directeur van PXR: ‘Het is voor Voetbal International en VoetbalPrimeur geweldig dat de samenwerking met Eredivisie Media & Marketing een vervolg krijgt. De beelden van ESPN, zowel van de actualiteit als uit het verleden, worden enorm gewaardeerd door onze bezoekers. Het is mooi dat we die dankzij de verlengde samenwerking kunnen blijven aanbieden.’
Frank Rutten, Managing Director van Eredivisie Media & Marketing : ‘We zijn blij onze langlopende samenwerking met PXR een verder vervolg te mogen geven. De basis van ons succesvolle partnership ligt in de logische combinatie van onze merken en de wijze waarop die elkaar op relevante wijze versterken. Samen staan we al zeven jaar voor een waardevolle samenwerking en daar gaan we nu met veel enthousiasme mee verder.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

