PXR (Voetbal International) en Eredivisie verlengen samenwerking

PXR (Voetbal International) en Eredivisie verlengen samenwerking
  • Media
  • 7 feb 2024 @ 10:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Uitgever PXR en Eredivisie Media & Marketing (EMM) hebben hun samenwerking verlengd tot en met de zomer van 2025.

De partijen werken sinds 2016 samen. Als partner van EMM krijgen PXR-titels als Voetbal International en VoetbalPrimeur toegang tot content van ESPN en zichtbaarheid via de ESPN-kanalen.

Wout Stravers, operationeel directeur van PXR: ‘Het is voor Voetbal International en VoetbalPrimeur geweldig dat de samenwerking met Eredivisie Media & Marketing een vervolg krijgt. De beelden van ESPN, zowel van de actualiteit als uit het verleden, worden enorm gewaardeerd door onze bezoekers. Het is mooi dat we die dankzij de verlengde samenwerking kunnen blijven aanbieden.’

Frank Rutten, Managing Director van Eredivisie Media & Marketing : ‘We zijn blij onze langlopende samenwerking met PXR een verder vervolg te mogen geven. De basis van ons succesvolle partnership ligt in de logische combinatie van onze merken en de wijze waarop die elkaar op relevante wijze versterken. Samen staan we al zeven jaar voor een waardevolle samenwerking en daar gaan we nu met veel enthousiasme mee verder.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken