Biografie Na meer dan tien jaar ervaring in het pr- en communicatievak, ben ik voor mezelf begonnen. Wat ooit een eenmanszaak was, is nu een volwassen pr- en contentmarketingorganisatie met meerdere pr-en (content)marketingmedewerkers. Ik heb niets met traditionele pr en probeer continu met mijn collega’s na te denken over hoe we onze opdrachtgevers beter van dienst kunnen zijn. Zo hebben we het afgelopen jaar diverse methodes ontwikkeld voor het meten van de resultaten van pr en contentmarketing. Al onze content is geoptimaliseerd voor SEO. Niet alleen als het gaat om het schrijven van deze content, maar ook dankzij technologieën zoals HTML. Bovendien adviseren we over de manier waarop organisaties pr kunnen inbedden in hun gehele marketingstrategie. En het allerleukste is nog steeds: het bedenken van een insteek die zowel bij de klant als bij het medium past.
Aleksandra Andjelic

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes