Van Bommel gaat online
- Online
- 26 okt 2015 @ 16:22
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 26 okt 2015 @ 16:22
- Redactie Online
Het schoenenmerk Van Bommel maakte onlangs bekend direct te gaan verkopen aan klanten. Een opzienbarend besluit, aldus Cor Molenaar op de site van Twinkle Magazine, zeker gezien de timing. De schoenenwinkels hadden net hun order geplaatst voor het voorjaar 2016, toen dit bericht zonder vooroverleg met de schoenenbranche bekend werd gemaakt.
Het merk gaat de strijd aan met de zelfstandige schoenenwinkels, die hetzelfde merk groot hebben gemaakt. Een strijd tussen ratio kopen op internet en advieskopen in de winkel. Eigenlijk een signaal dat Van Bommel de adviesfunctie van een lokale schoenenzaak overbodig vindt en daar niet langer meer een (marge) voor wil betalen. Maar misschien ook een signaal dat Van Bommel in zwaar weer zit. Hoe opzienbarend is dit besluit?
Lees hier het artikel op Twinkle Magazine.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Schiphol digitaliseert... 12-05-2025
- Ad Alliance test Vertical... 12-05-2025
- Amsterdam lanceert eigen AI-assistent08-05-2025
- [onderzoek] Gen Z kritisch op merken... 02-05-2025
- 3D-advertenties brengen... 23-04-2025
- Influencers moeten zich opnieuw... 22-04-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management