Yourzine stelt vijf nieuwe medewerkers aan

Yourzine stelt vijf nieuwe medewerkers aan
  • Online
  • 10 mrt 2016 @ 13:00
  • 8614 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonaliaBig dataMarketingautomation

Dialoogmarketingbureau Yourzine breidt uit met vijf nieuwe medewerkers. Helen Zuurmond, Pascal Badenbroek, Bas Karsemeijer, Remco Rouffaer en Naomi Keijzer zijn aangesteld om verdere groei binnen Nederland te realiseren. Het vijftal – waarvan er drie eerder bij V&D werkten, vormt een mix van ervaring, talent, creativiteit en specialistische vakkennis op het gebied van CRM, loyalty, marketingautomation, mobile en business intelligence. Zij zullen samen met het Yourzine team verder werken aan het ontwikkelen en realiseren van klantcontactstrategieën en data gedreven campagnes voor opdrachtgevers zoals: Ikea, Rituals, de Efteling, Triodos Bank en Samsung Europe.

Helen Zuurmond is gestart bij Yourzine als team manager. Voorheen was Zuurmond werkzaam bij V&D, waar ze de functie van CRM manager vervulde. Helen over haar keuze voor Yourzine: ‘Werken op het snijvlak van IT, data en marketing met altijd de klant als uitgangspunt. Bij Yourzine wil ik dan ook deze passie inzetten, om samen met ons team de optimale klantcontactstrategie voor onze klanten neer te zetten en uit te voeren.’

Pascal Badenbroek is bij Yourzine gestart als creatief strateeg en was voorheen ook werkzaam bij V&D. Hier werkte hij als  art director online. Bij Yourzine zal Badenbroek opdrachtgevers helpen aan de beste dialogen en customer journeys ‘op maat’. Pascal over zijn eerste dagen bij Yourzine: ‘Yourzine werkt voor de meest toonaangevende merken. Ik kijk er dan ook naar uit om voor deze merken campagnes te bedenken die mensen begrijpen maar ook raken.’

Bas Karsemeijer is de derde aanwinst die voorheen bij V&D werkzaam was, hier vervulde hij de rol van business intelligence manager. Karsemeijer is bij Yourzine gestart als data & analytics consultant. ‘Ik zie het als een uitdaging om data bij de klant centraal te zetten in het denken en doen van onze organisatie, de teams en bij onze opdrachtgevers’, aldus Bas over zijn keuze voor Yourzine.'

Remco Rouffaer is gestart als business development manager en medeverantwoordelijk voor new business bij Yourzine. Remco heeft meer dan 15 jaar ervaring opgedaan bij onder andere  Plotprojects en heeft daarmee een bewezen trackrecord op het gebied van mobile en digital. ‘Yourzine heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt dankzij een geweldig team van specialisten. Ik ben er trots op dit ik hier nu deel van uitmaak en wil dan ook verder bouwen aan de verdere groei van dit prachtige bureau’, zegt Rouffaer over zijn ambities bij Yourzine.

Naomi Keijzer tot slot komt Yourzine versterken op het gebied van business development. Voorheen was Naomi onder meer werkzaam bij E2Ma waarbij ze veel ervaring in data gedreven (e-mail) marketing heeft opgedaan. ‘Ik kijk er enorm naar uit om bij Yourzine aan de slag te gaan en verder te bouwen aan nieuwe samenwerkingsrelaties om verdere groei te realiseren.’

Nieuwe markten
‘In onze plannen staat het verdiepen, verbreden en optimaliseren van onze diensten en services en het aanboren van nieuwe markten centraal’, aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. ‘Wij zijn dan ook zeer verheugd dat deze nieuwe talenten binnen Yourzine onze teams en klanten gaan bijstaan met hun adviezen en hun professionele ervaringen. Wij willen graag altijd de beste zijn! Dit vijftal deelt onze ambitie op dat vlak. Iedere dag willen we dat met elkaar bewijzen, in Nederland, maar inmiddels ook in Engeland en in België.’

Foto: vlnr: Naomi Keijzer, Remco Rouffaer en Bas Karsemeijer 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken