KLM start interactieve Moederdagactie
- Online
- 4 mei 2018 @ 11:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Interactie
- 4 mei 2018 @ 11:00
- Sjaak Hoogkamer
KLM heeft een speciale Moederdagactie: ‘Call your Mom’. Met deze actie wil KLM moeders en kinderen samenbrengen via een nieuw interactief platform.
Op het platform kunnen mensen over de hele wereld tussen 3 en 11 mei 2018 videogesprekken houden met hun moeder. Veel zonen en dochters wonen in een ander land dan hun moeder, in Europa zelfs 22%. KLM wil met deze campagne families aanmoedigen vaker met elkaar te videobellen via het platform Call your Mom. ‘Mensen van over de hele wereld samenbrengen, dát is waar alles om draait bij KLM. Alles wat we doen gaat erom onze klanten een onvergetelijke ervaring te geven die je bijblijft. Deze Moederdagactie doet precies dat, en brengt families dichterbij elkaar,’ zegt Natascha van Roode, Head of KLM Marketing Communication.
Vliegticket
De videogesprekken brengen niet alleen families samen, maar leiden tot het beste cadeau voor Moederdag: een vliegticket om je moeder te bezoeken. KLM geeft namelijk drie tickets weg aan de degenen die het langst met hun moeder hebben gebeld. Op 12 mei 2018 – de dag voor Moederdag- worden de drie winnaars bekendgemaakt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Etos brengt kerstverhalen tot leven11-12-2025
- Artiesten lanceren anti-vape track03-12-2025
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

