KLM start interactieve Moederdagactie

KLM start interactieve Moederdagactie
  • Online
  • 4 mei 2018 @ 11:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Interactie

KLM heeft een speciale Moederdagactie: ‘Call your Mom’. Met deze actie wil KLM moeders en kinderen samenbrengen via een nieuw interactief platform.

Op het platform kunnen mensen over de hele wereld tussen 3 en 11 mei 2018 videogesprekken houden met hun moeder. Veel zonen en dochters wonen in een ander land dan hun moeder, in Europa zelfs 22%. KLM wil met deze campagne families aanmoedigen vaker met elkaar te videobellen via het platform Call your Mom. ‘Mensen van over de hele wereld samenbrengen, dát is waar alles om draait bij KLM. Alles wat we doen gaat erom onze klanten een onvergetelijke ervaring te geven die je bijblijft. Deze Moederdagactie doet precies dat, en brengt families dichterbij elkaar,’ zegt Natascha van Roode, Head of KLM Marketing Communication.

Vliegticket

De videogesprekken brengen niet alleen families samen, maar leiden tot het beste cadeau voor Moederdag: een vliegticket om je moeder te bezoeken. KLM geeft namelijk drie tickets weg aan de degenen die het langst met hun moeder hebben gebeld. Op 12 mei 2018 – de dag voor Moederdag- worden de drie winnaars bekendgemaakt.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken