The Data Agency brengt 4 tech-merken samen

  • Online
  • 7 jul 2020 @ 11:41
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Technologiemerken EDM, Human Inference, LynqID en GeoMarktprofiel komen samen in een nieuwe groep genaamd The Data Agency. De groep moet kennisdeling faciliteren en een deel van de bedrijfsvoering van de merken uit handen nemen.

Foto: Frank de Beun, CEO van The Data Agency.

The Data Agency, met Newport Capital als meerderheidsaandeelhouder, wil zich in 'de voorhoede van data-innovatie nestelen'. Het is de bedoeling dat zich in de toekomst meer merken aansluiten bij de groep. De merken uit de groep werken voor onder meer Etos, Renault, Dynamo Retail Groep, Kees Smit Tuinmeubelen en Moneyou.

Door de toenemende complexiteit van de wereld van data wil de groep het voor deze merken mogelijk maken om zich meer te concentreren op hun kernkwaliteiten en de bijbehorende klantvraag. The Data Agency moet kennisdeling faciliteren en een deel van de bedrijfsvoering van de merken uit handen nemen. De merken acteren autonoom en werken waar mogelijk samen.

Frank de Beun, CEO van The Data Agency, zegt: 'Wij willen onze klanten een voorsprong geven en staan daarom open voor nieuwe technologieën en ontwikkelingen. Voor onze merken betekent dit dat ze ruimte moeten krijgen om te groeien binnen hun specialisatie. Dat kunnen we hen nu bieden. Bovendien maken we het gemakkelijker voor nieuwe merken om zich aan te sluiten en hun groei te versnellen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken