Grolsch en FC Twente verlengen partnership

Grolsch en FC Twente verlengen partnership
  • Sponsoring
  • 16 apr 2019 @ 11:32
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketingSportSponsorship

FC Twente en Grolsch verlengen hun samenwerking met nog eens tien jaar. Het biermerk blijft daarmee tot medio 2030 als sponsor en naamgever van het stadion verbonden aan de voetbalclub.

FC Twente en Grolsch zijn al bijna 54 jaar met elkaar verbonden in een partnerschap.

Paul van der Kraan, algemeen directeur van FC Twente, laat weten: 'Dat Grolsch ook voor de komende tien jaar naamgever van het stadion blijft, geeft aan dat er van beide kanten veel vertrouwen is. Grolsch is sinds de oprichting van de club in 1965 nauw verbonden aan FC Twente, het merk is diepgeworteld in de regio. Ook in de afgelopen moeilijke periode, die hopelijk achter ons ligt, kon de club altijd op de steun van Grolsch rekenen.'

Noabers

Jacco Potkamp, directeur verkoop bij Grolsch, voegt daaraan toe: 'Met het verlengen van de samenwerking laten we zien dat we vertrouwen hebben in elkaar en in een gezamenlijke toekomst. Als Noabers (Twents voor 'buren', red.) hebben we de intentie om de club -samen met de fans- te blijven steunen, in goede en minder goede tijden. Als iconen van deze prachtige regio zien we veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken. Daarbij hebben we niet alleen aandacht voor het voetbal, maar zeker ook voor de mensen en de regio.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken