Heineken hoofdsponsor Sail 2020

Heineken hoofdsponsor Sail 2020
  • Sponsoring
  • 12 feb 2020 @ 09:44
  • 15648 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Heineken wordt hoofdsponsor van de jubileumeditie van Sail, van 12 tot en met 16 augustus voor de 10e keer in Amsterdam. De brouwer was in 1975 al betrokken bij de start van het event, toen vanwege het 700-jarig bestaan van Amsterdam.

Op de foto v.l.n.r. : Ronald van Liemt (Sail), Reineke Boot (Sail), David Lette (Heineken), Joey Scipio Blüme (Heineken), Louise Stefels (Sail)

Als Nederlands icoon met de wortels in Amsterdam wil Heineken volgens de Sail-organisatie de miljoenen bezoekers vanuit de hele wereld verbinden en een onvergetelijk evenement bezorgen.

Heineken is op het Sail-terrein de exclusieve leverancier van bier en cider, met daarbij een groot aanbod aan 0,0%-varianten. Daarnaast levert de grootste brouwerij van Europa een bijdrage aan het maatschappelijk programma van het evenement.

Als partner van het eerste uur is Heineken dé trotse hoofdsponsor van deze jubileumeditie van Sail

David Lette, Marketing Director van Heineken: ‘Als partner van het eerste uur is Heineken dé trotse hoofdsponsor van deze jubileumeditie van SailL. In onze thuisstad dragen we graag bij aan de fantastische sfeer die deze vloot met zich meebrengt. Want als de kades zinderen van gezelligheid en onderlinge verbinding dan zijn we op ons best. Tijdens Sail Amsterdam 2020 zal naast ons reguliere assortiment ook Heineken 0.0 een prominente plaats krijgen. Daarnaast hebben we ook oog voor duurzaamheid door het gebruik van plastic tot een minimum te beperken en de bevoorrading zo effectief mogelijk en uitstoot arm te bevoorraden. Want in alles wat we doen, gaan we voor groen. Heineken kan niet wachten tot de eerste schepen aan de horizon verschijnen en kijken dan ook reikhalzend uit naar 12 augustus.’

Reineke Boot, CEO Sail Event Partners: ‘We zijn trots dat Heineken aan boord is om de tiende editie van dit vrij toegankelijke spektakel te realiseren, ook gezien hun historie bij dit evenement. Zeker omdat mensen verbinden voor hen verder gaat dan een drankje bij een van de spectaculaire Tall Ships of een spetterend optreden in de Sail Music Marina. Zo is Heineken actief betrokken bij ons maatschappelijk platform voor talentontwikkeling en werkgelegenheid. Bovendien past de 0,0%-ambitie bij de plannen omtrent de veiligheid van ons nautische evenement.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken