Heineken hoofdsponsor Sail 2020
- Sponsoring
- 12 feb 2020 @ 09:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Sponsoring
- 12 feb 2020 @ 09:44
- Sjaak Hoogkamer
Heineken wordt hoofdsponsor van de jubileumeditie van Sail, van 12 tot en met 16 augustus voor de 10e keer in Amsterdam. De brouwer was in 1975 al betrokken bij de start van het event, toen vanwege het 700-jarig bestaan van Amsterdam.
Op de foto v.l.n.r. : Ronald van Liemt (Sail), Reineke Boot (Sail), David Lette (Heineken), Joey Scipio Blüme (Heineken), Louise Stefels (Sail)
Als Nederlands icoon met de wortels in Amsterdam wil Heineken volgens de Sail-organisatie de miljoenen bezoekers vanuit de hele wereld verbinden en een onvergetelijk evenement bezorgen.
Heineken is op het Sail-terrein de exclusieve leverancier van bier en cider, met daarbij een groot aanbod aan 0,0%-varianten. Daarnaast levert de grootste brouwerij van Europa een bijdrage aan het maatschappelijk programma van het evenement.
Als partner van het eerste uur is Heineken dé trotse hoofdsponsor van deze jubileumeditie van Sail
David Lette, Marketing Director van Heineken: ‘Als partner van het eerste uur is Heineken dé trotse hoofdsponsor van deze jubileumeditie van SailL. In onze thuisstad dragen we graag bij aan de fantastische sfeer die deze vloot met zich meebrengt. Want als de kades zinderen van gezelligheid en onderlinge verbinding dan zijn we op ons best. Tijdens Sail Amsterdam 2020 zal naast ons reguliere assortiment ook Heineken 0.0 een prominente plaats krijgen. Daarnaast hebben we ook oog voor duurzaamheid door het gebruik van plastic tot een minimum te beperken en de bevoorrading zo effectief mogelijk en uitstoot arm te bevoorraden. Want in alles wat we doen, gaan we voor groen. Heineken kan niet wachten tot de eerste schepen aan de horizon verschijnen en kijken dan ook reikhalzend uit naar 12 augustus.’
Reineke Boot, CEO Sail Event Partners: ‘We zijn trots dat Heineken aan boord is om de tiende editie van dit vrij toegankelijke spektakel te realiseren, ook gezien hun historie bij dit evenement. Zeker omdat mensen verbinden voor hen verder gaat dan een drankje bij een van de spectaculaire Tall Ships of een spetterend optreden in de Sail Music Marina. Zo is Heineken actief betrokken bij ons maatschappelijk platform voor talentontwikkeling en werkgelegenheid. Bovendien past de 0,0%-ambitie bij de plannen omtrent de veiligheid van ons nautische evenement.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Jumbo Sports nieuwe partner Tulp... 16-09-2025
- Hera United trapt af met top... 10-09-2025
- Beko nieuwe confidence partner van... 28-08-2025
- KPN haakt in met 'Sail together'20-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes