Audi mobiliteitspartner KLM Open 2020
- Sponsoring
- 13 mrt 2020 @ 10:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Partnership
- 13 mrt 2020 @ 10:47
- Sjaak Hoogkamer
Bij het KLM Open in september geeft Audi samen met Pon Business Mobility inhoud aan het begrip ‘duurzame mobiliteitspartner’. Dat begint met de courtesy cars die Audi inzet voor de deelnemende golfprofessionals en voor leden van de organisatie.
Naast Audi’s plug-in hybride-modellen zet het merk ook de 100 procent elektrisch aangedreven e-tron-modellen in. De Audi e-tron en e-tron Sportback worden geproduceerd in de CO2-neutrale fabriek in Brussel. In de hospitality unit op hole 17 kunnen bezoekers tijdens het KLM Open kennismaken met de duurzame mobiliteitsoplossingen van Audi en Pon Business Mobility.
Hole-in-one
Audi stelt tijdens het KLM Open, dat van 17-20 september wordt gespeeld, een e-tron ter beschikking aan de eerste golfprofessional die tijdens het toernooi een hole-in-one slaat op hole 17.
De komst van Audi als duurzame mobiliteitspartner bij het KLM Open sluit perfect aan bij de ambities van de organisatie.
Toernooidirecteur Daan Slooter: ‘Het KLM Open is een van de meest duurzame sportevenementen van Nederland. Met Audi en Pon Business Mobility zijn we nu in staat om de meest duurzame vormen van mobiliteit te faciliteren en aan te bieden.’
Ferry Enders, Managing Director van Audi Nederland: ‘Audi en de golfsport zijn al jaren onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zo ondersteunen we de toonaangevende Nederlandse golfprofessionals Joost Luiten en Anne van Dam. Onze samenwerking met het KLM Open markeert daarbij een nieuwe stap. Met de golfsport als stijlvol decor laten we aan de hand van concrete oplossingen zien dat we samen met Pon Business Mobility een voortrekkersrol hebben op het gebied van duurzame mobiliteitsoplossingen voor iedereen.’
KLM Open
De 101ste editie van het KLM Open wordt van 17 tot en met 20 september 2020 gespeeld op Bernardus Golf in Cromvoirt, nabij Den Bosch. Het KLM Open wordt sinds 2004 georganiseerd door TIG Sports en ondersteund door titelsponsor KLM en partner ING Private Banking.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing