KNVB en KPN verlengen partnership

KNVB en KPN verlengen partnership
  • Sponsoring
  • 30 jul 2021 @ 12:02
  • 23078 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • PartnershipVoetbalSportSportmarketing
  • 30 jul 2021 @ 12:02
  • 23078 x gelezen
  • Ryan Baij

KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking opnieuw verlengd. Vandaag werd dit met een symbolische video (zie video onderaan) kenbaar gemaakt waarin honderden Oranje-ballen bezorgd werden bij KPN.

‘KPN is een gewaardeerde partner en heeft de afgelopen jaren het voetbal verder vooruit geholpen’, aldus Jean Paul Decossaux, directeur commercie van de KNVB. ‘Ik denk dan aan het verbinden van voetballers en fans en zeker ook aan innovatie zoals de connectiviteit van de VAR-ruimte op de KNVB campus in Zeist. Daarnaast maakt het management van onze nationale teams meer en meer gebruik van de KPN Data Services Hub die hen van relevante informatie over de prestaties van de spelers voorziet. Mede vanwege dit soort innovaties vind ik het prachtig dat we ook de komende jaren blijven samenwerken, zowel in de top- als breedtesport.’

Ook KPN is blij met de verlenging. ‘We blijven de KNVB trouw en zetten in op een nog bredere samenwerking’, zegt Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN. ‘Als netwerk van het Nederlandse voetbal zijn wij er natuurlijk voor Oranje en de OranjeLeeuwinnen. Meer nog dan in het verleden richten we ons ook op nieuwe ontwikkelingen zoals E-sports en gaming met onze samenwerking met E_Oranje. Daarnaast gaan we samen met de KNVB intensief samenwerken met het KPN Mooiste Contact Fonds door kwetsbare groepen te laten genieten van het Nederlandse voetbal.’

Foto: KPN



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken