Wij zijn hét vooruitstrevende digital agency met succescases en prijswinnende awards in veel sectoren, al meer dan 15 jaar. Ons geheim is het verbeteren van de customer experience door de combinatie te maken van technology, marketing en de kracht van data om de customer experience te verbeteren. Een heldere aanpak over de disciplines heen.
OrangeValley
[branded content] HEMA optimaliseert vindbaarheid met slimme linkbuildingstrategie
De afgelopen 2,5 jaar heeft HEMA een enorme groei doorgemaakt op het gebied van SEO. HEMA maakt bewust een keuze om inhouse het eigen kanaal te versterken. Op het vlak van linkbuilding versterken de experts van OrangeValley het team. Samen belichten ze de case.
[branded content] Stayokay Hostels versterkt imago met OrangeValley
Het effect van de samenwerking met bureau OrangeValley mag er zijn: de geholpen merkbekendheid van Stayokay onder 20-49 jarigen steeg in Nederland naar 31%.
[branded content] Heineken Experience plukt vruchten van CXO
De Heineken Experience besloot na de coronaperiode een nieuwe koers in te zetten: data-driven digitale groei werd het devies. ‘We zijn veel beter gaan luisteren naar onze gasten’, vertelt Ricardo Acuña Martín in de voormalige brouwerij. ‘Samen met OrangeValley hebben we gezocht naar manieren om hun wensen te koppelen aan onze bedrijfsdoelen. CRO werd CXO. Daar plukken we nu de vruchten van.’
[branded content] Chrysal werkt aan duurzame relatie voor digitale bloei
Velen zullen ze herkennen: de zakjes voeding van Chrysal, zo’n beetje standaard geleverd bij een bos bloemen. Het Nederlandse bedrijf levert ook producten en diensten voor de professionele bloemenindustrie. Vanaf de oogst tot in de vaas, in ons land en ver daarbuiten. Voor zijn internationale corporate website ging de wereldmarktleider in zee met Steven Heijtel, CTO van OrangeValley.
[branded content] Maxi-Cosi: durven veranderen, net als de consument
Wie met een kleintje op komst op zoek gaat naar een veilige autostoel, gaat op zoek naar een ‘Maxi-Cosi’. Merkverwatering, noemen we dat in de marketingwereld. Het verschijnsel dat een merknaam een productnaam wordt, waardoor een draagbaar autostoeltje in de volksmond al decennia lang een ‘Maxi-Cosi’ is.
[branded content] Kennisontwikkeling in digital; insourcen, outsourcen of co-sourcen
Marketing is een veelomvattend vak met verschillende kennisgebieden en speelterreinen. Naast de creatie van beeld en tekst is het van belang dat je bovenaan in de zoekresultaten van Google verschijnt. Met data-analyse maak je vervolgens de effecten van je campagne zichtbaar.
[branded content] Bouwen aan werelden rond de grote merken
Het uitgeven van magazines bij Hearst Netherlands gaat steeds meer om het bouwen van werelden rondom de bekende merken. Essentieel voor het bedenken van nieuwe producten en acties in die werelden is de webshop en daar vertellen Job Scheepers (Hearst Netherlands) en Steven Heijtel (Aubergine IT, part of OrangeValley Group) over.
[branded content] Medicura realiseert e-commerce ambities op basis van customer journey
Medisch hulpmiddelenbedrijf Medicura heeft de ambitie om een landelijke speler te worden. Het geheim achter die groeistrategie? Diepgravende kennis over de doelgroep en de customer journey goed inbouwen in de nieuwe website. En daar ging BlueElevation, part of OrangeValley group, mee aan de slag.
[branded content] Hoog ranken in Google door slimme contentstrategie
Telecomaanbieder Simyo en OrangeValley maakten samen een uitgebreide SEO-strategie voor de lancering van de nieuw handsetshop waarbij er intensief werd samengewerkt. Toen de dochter van KPN besloot om ook telefoons aan te bieden, kwam de focus in de content te liggen op de verschillende merken. De resultaten van de strategie waren bijzonder.
[branded content] Klant krijgt regie door verbeterd bestelproces in Service Apotheek-app
Yannis Violidis van Service Apotheek en Rachel van Staalduinen van OrangeValley vertellen op het kantoor van marketingbureau OrangeValley over een bijzondere case. Met 520 aangesloten zelfstandige apotheken maken Service Apotheken dagelijks het verschil voor hun patiënten. Zowel met de zorg in de apotheek als met de online services. Dé reden om uit te zoeken hoe het bestelproces van medicijnen via de Service Apotheek-app nog beter kan aansluiten op haar gebruikers. OrangeValley deed een paar gerichte aanbevelingen na uitgebreid kwantitatief én kwalitatief onderzoek.
[branded content] Hoe SEO A/B-testen Blokker helpt om te groeien
Blokker vaart online een ambitieuze koers. Komend jaar heeft de retailer een forse digitale groei als doel gesteld. Een belangrijke rol is weggelegd voor het vergroten van het organische verkeer. OrangeValley part of BlueWaveDigital helpt Blokker met zijn innovatieve SEO A/B-testmethodiek om het maximale uit optimalisaties te halen.
- AlgemeenWeblog [column] Merkbelofte is de motor van...Nieuws [branded content] De kracht van...Nieuws Ribbink Ridder in Orde van...Nieuws Lexus introduceert nieuwe LBX met...Nieuws SAN NKOTB: Van Shortlist naar FinalistNieuws Kantar BrandZ Top 30: 'Booking.com...
- B2BWeblog Column Een merk is niet wat het...Nieuws Keynote Nathalie Lam van Philips:...Nieuws Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word...Nieuws [onderzoek] Druk op...Nieuws Martien Korting van Gripp:...Nieuws Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een...
- BureausNieuws Fairtrade Original zet focus op...Nieuws Holland Festival gaat voor...Nieuws Vredestein lanceert 'beestachtige'...Nieuws Holle Dolle Donnie op Koningsdag...Nieuws Drie finalisten SAN New Kids on the...Nieuws De marketingtransfers van week 17,...
- ContentmarketingNieuws Met een open mindset win je altijd...Nieuws Nieuwe campagne A.S.R. maakt...Weblog [column] Hoe klinkt jouw merk als...Nieuws Realityprogramma Het Blok en Praxis...Nieuws EasyToys lanceert realityshow The...Nieuws Heineken lanceert ‘saaie telefoon’...
- DesignNieuws Greenwheels: nieuwe auto’s en nieuwe...Nieuws I Love Illustration Gallery start...Nieuws Wehkamp lanceert naast nieuwe...Nieuws Dopper lanceert digital product...Nieuws Nieuwe huisstijl voor Opel-showroomsWeblog [column] Adidas: we wisten het niet
- Food en RetailNieuws Unox Soep in Zak positioneert zich...Nieuws Albert Heijn introduceert AH...Nieuws [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -...Nieuws Jumbo lanceert Deep screen - 3D...Weblog Column Wat leren we van de Chinese...Nieuws Subways Royal Submarines duiken weer...
- MediaNieuws Ziggo Sport verwerft triple CL...Nieuws Ster realiseert 201 miljoen euro in...Nieuws Nieuwe campagne PrimarkNieuws Odido en CPNB brengen gewild...Weblog [column] Top 5-TikTok-trends:...Nieuws DPG lanceert nieuw mediamerk voor...
- Online MarketingNieuws Wet aangenomen: TikTok VS moet...Nieuws Certificaat en register voor...Nieuws [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen...Nieuws OrangeValley erkend als Great Place...Weblog [column] TikTok China beschermt de...Nieuws Energieleveranciers scoren gemiddeld...
- SponsoringNieuws Premier Padel Rotterdam gesponsord...Nieuws ING en Concertgebouworkest 35 jaar...Nieuws Heineken hoofdsponsor 10e editie...Nieuws Atradius shirtsponsor Nederlandse...Nieuws MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor...Nieuws Partnership Herbalife met...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »