[NMW] Corendon en Porsche schuiven aan als headliners NIMA Marketing Week

[NMW] Corendon en Porsche schuiven aan als headliners NIMA Marketing Week
  • Algemeen
  • 26 aug 2020 @ 10:30
  • 25924 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • EvenementMarketing

De zes marketeers en marketingbedrijven die het spits afbijten op de verschillende dagdelen van de NIMA Marketing Week zijn bekend. Naast Caroline Turennout (Zeeman), Willem Albert Bol (DPG Media), Noor de Bruijn (Etos) en Dorkas Koenen (Rabobank) hebben Corné Hoogendoorn (Corendon) en Ruurd Neurink (Porsche) zich gevoegd als plenaire sprekers op de NIMA Marketing Week.

NIMA Members hebben recht op een gratis kaart op één van de dagdelen. Ook MarketingTribune-abonnees krijgen korting, al is de 'gewone' prijs al scherp. Er zijn passen en mogelijkheden voor ieder budget en sentiment (live of online), maar aantal kaarten is gezien de RIVM-regels beperkt. Reserveer dus snel, ook voor je collega!

Vorige maand werd bekend dat de NIMA Marketing Day in 2020 wél zal plaatsvinden in DeFabrique in Utrecht. Tijdens deze bijzondere Post-Corona-editie zullen bezoekers worden ontvangen in een aangepast maar volledige en volwaardige setting waar marketeers en de bedrijven waarvoor zij werken een hoofdrol spelen, zoals gebruikelijk op NMD. De headliners zullen live te zien zijn voor alle aanwezigen, aansluitend kiezen bezoekers uit één van de zes zalen waar break outs plaatsvinden. Een groot deel van de presentaties kan worden meegekeken via een live stream of achteraf via een on-demandplatform. Sinds deze week is het programma compleet.

Spoedcursus
Naast bovengenoemde marketeers kunnen bezoekers kiezen uit de verhalen van Marketing Drenthe, Cloetta (Red Band, Venco, Sportlife, Xylifresh en King), Dela, Simon Levelt, Noordhoff, VodafoneZiggo, Westerkerk Amsterdam, Afas, Nationale Nederlanden, Triboo, Magnet Me, SRK Rechtsbijstand, Karwei, Too Good to Go, HMS Host, Smeris pindakaas en Autoriteit Consument & Markt. Een aantal docenten uit het NIMA Classes-programma verzorgt een ‘spoedcursus’ in hun respectievelijke specialisatie, waardoor aanwezige marketeers naast praktijkcases ook een deep dive kunnen nemen en hun kennis en vaardigheden kunnen aanscherpen.

Bij de bekendmaking van het definitieve doorgaan van de NIMA Marketing Day (dit jaar een week van 1 t/m 3 september 2020, dus NMW in plaats van NMD) sprak NIMA-directeur Kirsten Andres de verwachting uit dat juist nu de behoefte aan een live marketing event groot zal zijn: 'We willen op deze manier met de NIMA Marketing Week toch – live of online – een goede start te geven na die welverdiende vakantie. We weten nog niet wát het najaar gaat brengen, maar wel dat marketing onmisbaar is.’

De super-veilig opgezette NMW vindt plaats op dinsdag 1, woensdag 2, en donderdag 3 september 2020, op locatie bij DeFabrique in Utrecht. Bezoekers kiezen zelf voor een dagdeel naar keuze om live sessies bij te wonen en vakgenoten te ontmoeten. Zoals gebruikelijk mogen NIMA Members (vanaf Gold Membership en Business Members) het event kosteloos bezoeken, mits ze zich uiteraard bijtijds registreren voor één van de dagdelen. Check dee verschillende opties voor relaties, abonnees en vakgenoten in het algemeen. Kom elkaar volgende week (eindelijk) weer tegen!

(PvWK, bron Nima, foto Porsche: Josh Kobayashi / Pexels)

Meer info klik hier

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken