NOC*NSF benoemt Baukje ter Huurne tot CMO
- Algemeen
- 6 apr 2023 @ 09:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 apr 2023 @ 09:04
- Michiel van Zaane
NOC*NSF verwelkomt Baukje ter Huurne als Chief Marketing Officer. Zij geeft vanaf 1 juni 2023 leiding aan de afdeling Marketing, Communicatie & Partnerships bij NOC*NSF.
Baukje ter Huurne (44) is afkomstig van Coöperatie VGZ, waar zij de afgelopen vijf jaar als directeur verantwoordelijk was voor de consumentenmarkt, inclusief positionering en merkstrategie. Ze heeft brede (management)ervaring in diverse sectoren op het gebied van marketing, partnerships en communicatie.
Met de benoeming van Baukje ter Huurne intensiveert de sportkoepel de communicatie over de positie en betekenis van zowel NOC*NSF als TeamNL. Door de Olympische en Paralympische Spelen in Parijs volgend jaar, stijgt de positieve aandacht voor TeamNL. Het doel is om samen met de sportsector, maatschappelijke partijen en de overheid 12 miljoen mensen in beweging te krijgen in 203.
Baukje ter Huurne: ‘Ik zie ernaar uit om per 1 juni bij NOC*NSF te beginnen. Bijdragen aan de realisatie van de missie om Nederland het sportiefste land van de wereld te maken, maakt me trots. Ik verheug me erop om samen met mijn toekomstige team en de partners van NOC*NSF het belang van sport voor een gezonde en optimistische maatschappij uit te dragen.’
Marc van den Tweel, algemeen directeur van NOC*NSF: ‘Met de benoeming van Baukje kunnen we nog effectiever het belang van sport en bewegen voor een gezonde samenleving zichtbaar maken. Plezier in sport is daarbij de grote inspiratie. NOC*NSF wil als opinieleider naar voren stappen en de dialoog over sport in al z’n facetten aan gaan. Met Baukje ter Huurne aan het hoofd van een enthousiast team kunnen we daar zeker flinke stappen in zetten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Gouden combinatie van technologie, commercie en klantgerichtheid
- Esther Overmars nieuw hoofdjurylid Effie Awards
- Onderzoek: Energiecontracten te complex
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management