ClickValue en Exatom gaan partnership aan

- Algemeen
- 28 jun 2023 @ 10:38
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jun 2023 @ 10:38
- Michiel van Zaane
Conversie-optimalisatie bureau ClickValue gaat samenwerken met Exatom, de Belgische leverancier van een cookieless SaaS platform voor het analyseren en optimaliseren van website formulieren waarmee de online conversie en customer experiences verbeterd kunnen worden.
Veel bedrijven ervaren grote uitdagingen bij het optimaliseren van hun websiteformulieren om conversie en NPS te verbeteren. Er is weinig inzicht welke formuliervelden tot fouten of fricties leiden en waar in een formulier bezoekers afhaken. ‘Deze samenwerking stelt ons in staat om onze klanten nog beter van dienst te zijn bij het optimaliseren van hun formulieren en conversiepercentages’, aldus Maurice Beerthuyzen, director bij ClickValue. ‘Door de inzichten uit andere kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeken te combineren met de inzichten van Exatom zijn we nog beter in staat optimalisatie kansen voor onze klanten in kaart te brengen en kunnen we vervolgens via A/B testen deze kansen valideren. Exatom is gemakkelijk in gebruik en biedt heel snel mooie inzichten. De tool is een mooie aanvulling op onze uitgebreide toolkit waarmee we onze klanten al bedienen.’
Bart de Fluiter director bij Exatom vult aan: ‘Dat het grootste CRO-bureau van Nederland het partnership met ons aangaat, is een belangrijke bevestiging dat we de juiste stappen zetten als technologie partner. Maar belangrijker nog: het stelt ons in staat om Exatom in de handen te leggen van deze specialisten. Die zonder blad voor de mond en met open vizier feedback geven voor onze product roadmap. Alleen door continu te blijven innoveren kunnen we onze ambities en waarde creaties van klanten waarmaken. Zo worden we nog beter voor ons als organisatie, maar vooral qua resultaten voor onze klanten. De samenwerking tussen ClickValue en Exatom is een winnende combinatie van bewezen expertise en innovatieve technologie.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
- [onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management