De zomer van... Sophie van Heeswijk van Lunhar

De zomer van... Sophie van Heeswijk van Lunhar
  • Algemeen
  • 13 jul 2023 @ 07:22
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

In deze episode van De zomer van staat Sophie van Heeswijk centraal. Zij is de founder van PR- en Communicatiebureau Lunhar. ‘Na een aantal rosétjes en een mindmap-middag ontstonden - op een dakterras in de Zuid Spaanse bergen - de eerste ideeën voor Lunhar.’

Waar ging/gaat de reis naartoe deze zomer?
Ik ben laatst 2 weken naar Bali geweest om mijn zusje op te zoeken die een aantal maanden geleden met een enkeltje richting Azië vertrok. Het was geweldig! We zijn naar Canggu, Uluwatu en Ubud geweest en ik ben nog steeds aan het nagenieten. Er hangt een heerlijke vibe en oh oh oh.. wat is het eten lekker.

Wat staat er nog op de planning? Nog niets geboekt, maar misschien gaan we naar Suriname op familiebezoek. We zijn daar niet meer geweest sinds corona en het lijkt me zo fijn iedereen weer te zien en te knuffelen. Ook de roti, het afstruinen van de marktjes en de jungle heb ik gemist.

Welk (marketing)boek gaat er mee in de koffer?
Ik heb de afgelopen tijd het een en ander gekocht, maar dat belandt steeds op een stapel die ik (nog) niet heb aangeraakt. Op mijn to-read-list staat onder andere: No rules rules van Reed Hastings, de biografie van Anna Wintour en de altijd inspirerende boeken van Simon Sinek.

Wat was je meest helse vakantie-ervaring en wat was je mooiste?
Mijn meeste helse vakantie-ervaring was in Beijing. Het was te heet, te druk, te chaotisch en we belandde bijna in de cel toen we waren opgelicht met nep briefgeld (en dat gingen uitgeven). Mijn Chinese talenknobbel reikt niet verder dan ‘proost’ en ‘nee dank je’, dus we waren uiteindelijk heel blij toen het lukte om met (klamme) handen en voeten uit te leggen dat we toch echt onschuldig waren.

Als ik nadenk over mijn mooiste vakantie-ervaring ben ik even stil, ik heb zoveel mooie plekken en culturen leren kennen. Maar, de mooiste herinnering van afgelopen jaar is de vakantie naar Zuid-Spanje met het hele gezin. Van terrasjes hoppen, ballen slaan op de golfbaan, lange zomeravonden op het dakterras en canyoningen (doodeng!), tot echt even helemaal niets doen met blote voetjes in het zand. Heer-lijk! De zoute zeelucht heeft iets magisch. Tijdens deze vakantie ontstond trouwens ook het idee voor Lunhar. Si, Spanje heeft een speciaal plekje in mijn hart.

Wat is je favoriete merk in de zomertijd?
Mijn favoriete merken tijdens de zomer zijn Aix, Havaianas, Nivea zonnebrand (alleen die geur is al vakantie!) en een Prada zonnebril. Krijg je al beeld?’

Wat is het laatste nieuws?
Begin dit jaar is Lunhar officieel van start gegaan. We hebben voor en met mooie merken mogen werken zoals Double Dutch, Cargoroo, Hertog Jan, House of Talents, Luks Amsterdam e.a. en er zitten nog meer mooie projecten in de pijplijn waar we deze zomer veel mee bezig zullen zijn. Het laatste nieuws is dat het nieuwe kantoor in september opengaat en dat het team van Lunhar binnenkort gaat uitbreiden!

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken