W Amsterdam kondigt Pride-campagne aan

W Amsterdam kondigt Pride-campagne aan
  • Algemeen
  • 6 jul 2023 @ 14:57
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Hotels W Amsterdam en W London kondigen hun gezamenlijke Pride-campagne voor 2023 aan te kondigen. De ‘Take A Stance’-campagne vertegenwoordigt de kernwaarden van W Hotels en brengt LGBTQIA+-individuen van over de hele wereld samen om te bloeien en hun ware zelf te vieren.

Ter gelegenheid van de Pride-vieringen in Amsterdam van 1 tot en met 6 augustus introduceert W Amsterdam de Award-Winning Pride Boat. Deze praalboot, ontworpen door Hamish Powel, toont bloemendisplays gemaakt met lavendel, een historisch belangrijke kleur in de LGBTQIA+-cultuur die symbool staat voor verzet, macht en menselijke expressie. De bloemen vertegenwoordigen het begrip van inclusiviteit. De bloemen die in de praalwagen worden gebruikt, worden vervaardigd met duurzame materialen en later hergebruikt voor community art-projecten.

Naast de Pride Boat heeft W Hotels een reeks programma’s en evenementen samengesteld die de uiteenlopende ervaringen en stemmen binnen de LGBTQIA+-gemeenschap laten horen. Het ‘Take A Stance’-panel, georganiseerd door Peter Van Vlught, biedt een platform voor het delen van standpunten en het voorstellen van oplossingen voor inclusie. Gasten kunnen ook genieten van dansevenementen georganiseerd door Outhaus London en Sweetie Darling, die ruimtes bieden voor LGBTQIA+-individuen en bondgenoten om zich vrij uit te drukken en hun originaliteit te vieren. Danslessen, make-upworkshops, yoga-, fitness- en meditatiesessies zijn slechts enkele van de beschikbare activiteiten die zelfexpressie, zelfvertrouwen en welzijn bevorderen.

W Amsterdam werkt samen met Calvin Klein en Tanqueray en omarmt inclusiviteit en eenheid gedurende de hele Pride Week. Het Outhaus London Pride Kick-Off Event in W Lounge, gepresenteerd in samenwerking met Tanqueray, en de Sweetie Darling After Party in W Lounge, gepresenteerd in samenwerking met Calvin Klein, zullen de festiviteiten na Canal Pride voortzetten. Bovendien is het Wet Deck de hele week open voor gasten om te feesten en te genieten van dansfeesten.

Om de viering verder te versterken, heeft W London een kenmerkende Pride-cocktail geïntroduceerd. Dit plengoffer belichaamt de geest van de campagne en biedt een speciale manier om te proosten op liefde, inclusie en diversiteit voor een goed doel.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken