De zomer van... Ingrid Timmer

- Algemeen
- 7 aug 2023 @ 07:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 aug 2023 @ 07:36
- Michiel van Zaane
Ingrid Timmer, Head of Marketing and Communications bij Canal+ en één van de juryvoorzitters bij San, heeft deze zomer geen vakantieplannen. Maar niet getreurd, want afgelopen mei reisde ze naar een niet onaardige bestemming.
Waar ging de reis naartoe?
Deze zomer heb ik geen vakantieplannen, maar ik ben in mei ruim 2 weken op Sint-Maarten geweest. Mijn neef, die daar sinds 10 jaar woont, ging trouwen. Mooie reis met een bijzondere groep mensen. Er kwam familie uit Frankrijk, Nederland en de US dus het was een komen en gaan van familie en vrienden. Voor mij was het de 3e keer dat ik het eiland bezocht en vind het altijd zo’n fijne plek. Caribische sfeer, de mooiste stranden, lekkere temperatuur en fantastisch eten.
Welk (marketing)boek gaat er in de koffer?
Er ging 1 fysiek boek mee, namelijk ‘De perfecte positionering’ van Julian Stevense. Boek had ik al een tijd geleden gekregen van Julian tijdens een training, maar nog niet eerder de tijd genomen om het te lezen.
Wat is je favoriete merk in de zomertijd?
Storytel. Eigenlijk is Storytel het hele jaar door fijn, maar ik merk dat ik in de zomer meer de tijd neem om te lezen/luisteren. Heerlijk aan het strand met oortjes in naar de nieuwste thrillers luisteren of lekker met een e-book terwijl je voeten in het zand zitten. Sinds ik de app heb lees/luister ik meer, soms ook boeken die ik anders niet zo snel zou kopen. Zo heb ik tijdens de vakantie ‘Wij waren, ik ben. Weg uit Ruinerwold’ geluisterd, maar ook heerlijk hardop gelachen bij het lezen van ‘Werken doe je maar thuis’ van Japke-d Bouma. Verder is het zomer zodra de Havaianas uit de kast komen.
Wat was je meest helse vakantie-ervaring en wat je mooiste?
Gelukkig geen helse ervaringen gehad. Laat ik het afkloppen, maar nooit ziek geweest op reis en alleen ooit koffer bij aankomst op Schiphol niet aangekomen. Sindsdien doe ik altijd wel iets meer kleding in mijn handbagage. Mijn mooiste reis tot dusver is mijn reis door Australie in januari 2020. Wat een bijzonder land. Zo weids, zo divers. Van de mooiste natuur tot geweldige steden. Het is dat het zo bizar ver reizen is, maar de wens om nogmaals die kant op te gaan blijft.
Wat is het laatste harde nieuws?
Sinds een jaar werk ik bij Canal+ Groupe als head of marcom. In Nederland actief met de merken Canal Digitaal en Online.nl. Een organisatie die volop in beweging is en waar ik sinds een paar weken ook voor central een aantal projecten mag doen. Zo ben ik nu bezig met de strategie en creatie van een nieuwe Canal+ Original die in Belgie, Nederland, Hongarije, Roemenie, Oostenrijk, Tsjechie en Slowakije gaat lanceren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
- [onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management