[Xsaga Canon] 13: Sportmonologen
- Algemeen
- 5 okt 2021 @ 09:02
- Link
-
Patrick Roubroeks
founding director
Xsaga - ActivatieMarketing
- 5 okt 2021 @ 09:02
- Patrick Roubroeks
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week over 'ervaring' de Sportmonologen.
Elk idee wordt door Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
SPORTMONOLOGEN
Bij Xsaga houden ze van impactvolle verhalen én van sport. Helemaal gelukkig worden ze als die twee zaken worden gecombineerd in één sterk multimediaal concept. Zo ontstonden de Sportmonologen. Eerst op theaterfestival de Parade, later in De Kleine Komedie en tenslotte op TV bij de NOS. Zo bereikten de verhalen van winnen en verliezen, van glorie en verdriet een groot kijkerspubliek.
Het AD schreef: 'De sportmonologen vol pijn, emotie en drama.' En in Het Parool (vier sterren) stond: 'Ontroerend, ontwapenend, geestig en heel ver weg van de mediatraining die veel sporters heeft geleerd vooral zo min mogelijk iets echts te vertellen.’ De Sportmonologen zijn nog steeds te boeken via SportSpeakers omdat veel bedrijven de behoefte hebben om de ervaringen van weleer in te zetten richting haar medewerkers van morgen. Op dit moment wordt gewerkt aan een nieuwe serie.
Foto: Jorrit Lousberg. Bekijk hier de case-film
-
Patrick Roubroeks
- Werkt bij: Xsaga
- Functie: founding director
- Website:http://www.xsaga.nl# Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/patrickroubroeks
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day