Ask me Anything sessies Knab krijgen vervolg

Ask me Anything sessies Knab krijgen vervolg
  • B2b
  • 1 sep 2016 @ 14:54
  • 13444 x gelezen
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieDialoog

Als je Knab opnieuw kon opzetten, wat zou je dan anders doen? Wanneer kunnen we een goede iDEAL integratie verwachten? Wanneer komt de nieuwe Knab App? Vragen die René Frijters, oprichter en CEO van Knab, deze week al kreeg voorgeschoteld in de nieuwe Knab Community. Deze Ask me Anything sessie, in navolging van dit fenomeen op het populaire platform Reddit.com, blijkt direct aan te slaan.

Een AMA (Ask me Anything) is een open interview met iemand met een interessante baan, ervaring of specialisme. Normaal gesproken duurt een Ask me Anything (AMA) een uurtje, of zolang als de geïnterviewde het leuk vindt. Maar omdat Knab iedereen de kans wil geven om een vraag te stellen, kunnen deelnemers van de Knab Community deze hele week al hun vragen stellen aan René Frijters. Hij heeft iedere dag wat tijd uitgetrokken om de vragen te lezen en er zoveel mogelijk te beantwoorden.

Open en transparant
Frijters: ‘Ik hou van een open en transparante communicatie met de klant en geef bijvoorbeeld soms persoonlijk even antwoord op een tweet over Knab. Ik ben blij met iedere vraag. Juist ook kritische omdat deze echt een bank opleveren die in het voordeel van de klanten werkt. Een aantal vragen in deze Ask me Anything gingen over verbeterpunten voor onze App en over het gebruik van een Cardreader wat men niet bij een vooruitstrevende bank als Knab vindt passen. Het valt daarbij op dat klanten het leuk vinden om mee te denken en suggesties te geven. Ik heb geantwoord dat we binnenkort met een nieuwe App komen en dat nog dit jaar de Cardreader overbodig zal worden.’

Nieuwe editities
Harde onthullingen deed Frijters niet tijdens de AMA. ‘Ik vond het leuk om te doen en we bekijken of we nieuwe edities kunnen organiseren met andere interessante personen uit de financiële wereld. Ik ben sowieso erg blij met onze nieuwe Knab Community. Het is dé plek waar mensen elkaar ontmoeten die vinden dat het net even anders kan en moet in de financiële wereld.’

Knab Community past in de lijn die Knab vanaf dag één heeft ingezet: samen met klanten een bank opzetten. Via de klantenservice en Knab Open heeft de bank continu contact met hen. Knab is opgericht in 2012 en heeft meer dan 100.000 klanten en ongeveer 110 medewerkers.

 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken