VodafoneZiggo pleit voor meer openbaar vervoer en minder auto's
- B2b
- 10 aug 2018 @ 12:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktHRMobile
- 10 aug 2018 @ 12:02
- Lucas Boon
VodafoneZiggo introduceert een nieuw mobiliteitsbeleid voor zijn werknemers: gratis reizen met het openbaar vervoer. Alle ruim 7.500 medewerkers op kantoren en in winkels van het bedrijf kunnen vanaf oktober kosteloos reizen met een NS-Business Card.
Dit nieuwe mobiliteitsbeleid komt voort uit VodafoneZiggo's visie op modern werkgeverschap en de maatschappelijk verantwoorde ambities binnen het bedrijf. VodafoneZiggo verwacht hiermee een reductie van ongeveer 35 miljoen wegkilometers en zo'n 3.500 ton CO₂ per jaar te realiseren.
Jeroen Hoencamp, CEO van VodafoneZiggo, laat weten: 'We gaan voor meer openbaar vervoer en minder auto's. Dat betekent minder CO₂-uitstoot, maar ook dat onze collega's niet meer in de file staan en zonder gedoe de stad in komen. Goede bereikbaarheid met het OV is de toekomst.'
Tjalling Smit, directeur commercie & ontwikkeling bij NS, voegt daaraan toe: 'VodafoneZiggo laat met deze keus zien dat het een sterke visie heeft op goed werkgeverschap en wil bijdragen aan het behalen van klimaatdoelstellingen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- ov
- vodafoneziggo
- openbaar vervoer
- nationale spoorwege
- ns
- goed werkgeverschap
- mobiliteitsbeleid
- hr
- ns business card
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
- Marketingtransfers week 41, 202510-10-2025
- VER lanceert app... 03-10-2025
- Marketingtransfers week 40, 202503-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

