Persgroep lanceert opleidingsprogramma voor dataprofessionals

- B2b
- 4 sep 2018 @ 10:59
- 13491 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ArbeidsmarktHRBig data
- 4 sep 2018 @ 10:59
- 13491 x gelezen
- Lucas Boon
De Persgroep zet verdere stappen in de transitie naar data gedreven organisatie en lanceert daartoe in samenwerking met Universiteit van Amsterdam en Ortec een opleidingsprogramma voor huidige en nieuwe collega's binnen het mediabedrijf.
Het opleidingsprogramma is ontwikkeld in samenwerking met The Analytics Academy, een intiatief van Uva, Ortec en Amsterdam Data Science. Doel is om de samenwerking tussen dataprofessionals onderling en de business owners te bevorderen en de algehele kennis op het gebied van data binnen de organisatie te verhogen.
Het belang en kennis van data staan centraal in het opleidingsprogramma. Daarnaast focust het programma op het verhogen van de technische skills van de data-analisten, data scientists en data engineers. The Analytics Academy biedt ook toegang tot nieuwe theorieën, modellen en technologieën en zorgt voor een vertaalslag naar de dagelijkse praktijk.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- persgroep
- universiteit van amsterdam
- the analytics academy
- data
- opleiding
- ortec
- amsterdam data science
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Monitor Consumentengedrag: kansen... 05-03-2021
- Future of work: flexibiliteit is het... 03-03-2021
- Louise Doorn en Martine de Vries... 02-03-2021
- [Interview] De toekomst van... 02-03-2021
- Reijersen van Buuren hoofd... 01-03-2021
- Onderzoek: thuiswerken blijft, maar... 24-02-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards