Jos van den Bergh zwaait af bij Renault
- B2b
- 3 jun 2019 @ 11:34
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Automotive
- 3 jun 2019 @ 11:34
- Sjaak Hoogkamer
Na 11 jaar Renault, waarvan ruim zeven jaar als Manager Marketing Communicatie, neemt Jos van den Bergh afscheid van het automerk. Hubert Frederix, tot voor kort Digital Manager van Renault Nederland, volgt hem op. Van den Bergh start zijn eigen media- en communicatieconsultancy.
Van den Bergh kijkt terug op een interessante en boeiende tijd bij Renault. ‘In de afgelopen 11 jaar heb ik heel veel interessante campagnes mogen opzetten, zijn er goede stappen in de digitale transformatie gezet en is het merk Renault op heel veel gebieden succesvol geweest. Ik kijk daarom terug op een gave tijd met veel hoogtepunten, maar vond het nu ook tijd om aan een nieuw hoofdstuk van mijn leven als marketing communicatieprofessional te beginnen.’
Van den Bergh start eigen consultancy in marcom
Van den Bergh is vanaf 1 juni zijn eigen media- en communicatieconsultancy gestart en zal organisaties en adviseren hoe effectief om te gaan met het snel veranderende medialandschap. ‘Ik ga dit doen voor merken, mediapartijen en bureaus. Mijn nieuwe stap biedt bovendien de mogelijkheid om een aantal andere marketingideeën de komende tijd verder uit te werken. De maand juni ga ik gebruiken om mijn eigen bedrijf verder vorm te geven, daarna ben ik zeker weer terug in het interessante Nederlandse medialandschap.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
- Marketingtransfers week 42, 202517-10-2025
- Marketingtransfers week 41, 202510-10-2025
- VER lanceert app... 03-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

