Jos van den Bergh zwaait af bij Renault

Jos van den Bergh zwaait af bij Renault
  • B2b
  • 3 jun 2019 @ 11:34
  • 10851 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

Na 11 jaar Renault, waarvan ruim zeven jaar als Manager Marketing Communicatie, neemt Jos van den Bergh afscheid van het automerk. Hubert Frederix, tot voor kort Digital Manager van Renault Nederland, volgt hem op. Van den Bergh start zijn eigen media- en communicatieconsultancy.

Van den Bergh kijkt terug op een interessante en boeiende tijd bij Renault. ‘In de afgelopen 11 jaar heb ik heel veel interessante campagnes mogen opzetten, zijn er goede stappen in de digitale transformatie gezet en is het merk Renault op heel veel gebieden succesvol geweest. Ik kijk daarom terug op een gave tijd met veel hoogtepunten, maar vond het nu ook tijd om aan een nieuw hoofdstuk van mijn leven als marketing communicatieprofessional te beginnen.’

Van den Bergh start eigen consultancy in marcom

Van den Bergh is vanaf 1 juni zijn eigen media- en communicatieconsultancy gestart en zal organisaties en adviseren hoe effectief om te gaan met het snel veranderende medialandschap. ‘Ik ga dit doen voor merken, mediapartijen en bureaus. Mijn nieuwe stap biedt bovendien de mogelijkheid om een aantal andere marketingideeën de komende tijd verder uit te werken. De maand juni ga ik gebruiken om mijn eigen bedrijf verder vorm te geven, daarna ben ik zeker weer terug in het interessante Nederlandse medialandschap.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken