Atva van Zanten moet Mindshare naar nieuwe fase loodsen

Atva van Zanten moet Mindshare naar nieuwe fase loodsen
  • Bureaus
  • 25 mei 2018 @ 00:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingPersonaliaMediabureauStrategieCrossmedia

MIndshare wil snel schakelen nu CEO Ruud de Langen vertrekt naar Talpa Network. Zijn opvolger wordt Atva van Zanten, die als managing director de leiding van de organisatie op zich neemt.

Van Zanten is de afgelopen jaren verantwoordelijk geweest voor de succesvolle integratie van het team in Eindhoven en Amsterdam en zal nu met een leadershipteam uit beide vestigingen deze beweging gaan versnellen en gaat met een open-mind filosofie ook de WPP "horizontality" ambitie verder vormgeven.

Ruud de Langen verlaat Mindshare na twaalf 'super-succesvolle jaren' en start in september als Chief Creative Officer bij Talpa Network van John de Mol.Ton Schoonderbeek, oprichter van Mindshare en chairman Benelux, ondersteunt Van Zanten in haar nieuwe rol en het team in de transitie.

'Home-grown talent'

Ton Schoonderbeek: 'Veel respect voor hoe Ruud Mindshare heeft uitgebouwd tot een solide - en gelijk ook flexibele - klantgerichte organisatie boordevol toptalent en met mooi effectief en prijswinnend werk. Zijn volgende stap is een prachtige voor hem en biedt gelijk kansen voor Mindshare. Trots dat ons eigen home-grown talent Atva van Zanten Mindshare naar een volgende fase kan brengen.'

Ruud de Langen: 'Mindshare heeft mij afgelopen twaalf jaar een geweldig mooie tijd geboden, waarin alle ruimte was voor ontwikkeling op alle vlakken. Mindshare staat er fantastisch voor, ik laat het met een gerust hart achter.'

Atva van Zanten: 'Ik ben ontzettend trots om in deze tijd van transformatie en versnelling met de talentvolle teams uit Eindhoven en Amsterdam de bestaande én nieuwe uitdagingen van onze klanten op te pakken.'

Integratie van Blue Mango

Mindshare gaat ook veranderen. Het mediabureau zegt klaar te zijn voor 'volgende fase' in zijn bestaan door de verdere integratie van het Mindshare-team in Bluemango en Mindshare. 'Een klantgericht bureau met data en technologie in het hart om te werken aan de business-ambitie van onze klanten.' Mindshare opereert met meer dan 200 mensen vanuit Amsterdam en Eindhoven.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken