RLVNT activeert collecteweek HandicapNL

RLVNT activeert collecteweek HandicapNL
  • Bureaus
  • 26 sep 2018 @ 10:59
  • 19035 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FondsenwervingActivatieCampagnes

Deze week is de collecteweek van HandicapNL van start gegaan. RLVNT ontwikkelde voor hen een online campagne waarmee zowel nieuwe collectanten als online giften worden geworven.

HandicapNL is ontstaan vanuit een fusie van het Fonds verstandelijk gehandicapten en het Revalidatiefonds en collecteert dit jaar voor het eerst onder haar nieuwe naam. Het is het algemene fonds in Nederland voor iedereen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, en voor hun naasten. HandicapNL streeft naar meer zelfregie en eerlijke kansen voor mensen met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking en financiert programma’s die dit mogelijk maken. 

Positieve emotie centraal

Mensen zijn van nature sociale en empathische wezens en streven niet alleen naar persoonlijk geluk, maar ook naar het geluk van anderen. Wie kan bijdragen aan het geluk van een ander wordt zelf een gelukkiger mens. Om collectanten en donateurs te werven motiveert RLVNT mensen vanuit die positieve emotie om tot actie over te gaan.

Oscar Polak, senior creative bij RLVNT: 'In de campagne zetten we mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking in hun kracht. Hun beperking is zichtbaar maar hun geluk komt nog veel prominenter in beeld. Zij vertellen van welke dingen in het leven zij gelukkig worden. Dat kunnen hele kleine, dagelijkse dingen zijn of juist mooie, grotere dromen.  Dan stellen zij de kijker de vraag "Geef jij om mijn geluk?" en ze roepen het publiek op om iets te doen om bij te dragen aan hun geluk. Door te collecteren of te doneren. Het is een persoonlijke oproep om bij te dragen aan het geluk van mensen met een handicap.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken