RLVNT activeert collecteweek HandicapNL
- Bureaus
- 26 sep 2018 @ 10:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FondsenwervingActivatieCampagnes
- 26 sep 2018 @ 10:59
- Redactie Bureaus
Deze week is de collecteweek van HandicapNL van start gegaan. RLVNT ontwikkelde voor hen een online campagne waarmee zowel nieuwe collectanten als online giften worden geworven.
HandicapNL is ontstaan vanuit een fusie van het Fonds verstandelijk gehandicapten en het Revalidatiefonds en collecteert dit jaar voor het eerst onder haar nieuwe naam. Het is het algemene fonds in Nederland voor iedereen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, en voor hun naasten. HandicapNL streeft naar meer zelfregie en eerlijke kansen voor mensen met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking en financiert programma’s die dit mogelijk maken.
Positieve emotie centraal
Mensen zijn van nature sociale en empathische wezens en streven niet alleen naar persoonlijk geluk, maar ook naar het geluk van anderen. Wie kan bijdragen aan het geluk van een ander wordt zelf een gelukkiger mens. Om collectanten en donateurs te werven motiveert RLVNT mensen vanuit die positieve emotie om tot actie over te gaan.
Oscar Polak, senior creative bij RLVNT: 'In de campagne zetten we mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking in hun kracht. Hun beperking is zichtbaar maar hun geluk komt nog veel prominenter in beeld. Zij vertellen van welke dingen in het leven zij gelukkig worden. Dat kunnen hele kleine, dagelijkse dingen zijn of juist mooie, grotere dromen. Dan stellen zij de kijker de vraag "Geef jij om mijn geluk?" en ze roepen het publiek op om iets te doen om bij te dragen aan hun geluk. Door te collecteren of te doneren. Het is een persoonlijke oproep om bij te dragen aan het geluk van mensen met een handicap.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers