David Beckham bestrijdt malaria in negen talen
- Bureaus
- 10 apr 2019 @ 13:37
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesEndorsementVideo
- 10 apr 2019 @ 13:37
- Jeroen Mirck
RSA Films Amsterdam heeft meegewerkt aan de malaria-campagne met David Beckman, getiteld 'Malaria Must Die, So Millions Can Live'. Andere betrokken partijen zijn Malaria No More, R/GA London en het Britse techbedrijf Synthesia.
Bijzonder aan de campagne is niet dat Beckham aan een keukentafel zit, maar wel dat hij negen verschillende talen lijkt te spreken. Je hoort andere stemmen, maar zijn lippen bewegen exact op het ritme van de taal. Dit resultaat is te danken aan AI-technologie,
Doel van de campagne is uiteraard om het publiek te inspireren en de politieke leiders tot actie aan te zetten tegen de meest dodelijke ziekte ter wereld (die prima te bestrijden is).
Beckham is in deze campagne de stem van mensen die daadwerkelijk malaria hebben gehad. De boodschap: elke stem telt. De campagnetekst: 'Malaria Must Die, So Millions Can Live. Join the voice petition. Speak up, say #MalariaMustDie.'
Bekijk hieronder de making-of van de campagne.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing