Digital Brixx heet voortaan Abovo Media

Digital Brixx heet voortaan Abovo Media
  • Bureaus
  • 16 apr 2019 @ 11:38
  • 13435 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Online advertisingMediabureauDigitaalStrategieBig data

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media, gaat verder onder de naam van het moederbedrijf. De grenzen tussen performance en branding, online en offline, worden op deze wijze verder doorbroken.

Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en verantwoordelijk voor Digital Brixx, legt uit: 'Digital Brixx is twee jaar geleden als apart digitaal label door Abovo Media gelanceerd. Het doel: digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten.'

Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam, vindt Vogel. 'Abovo Media is als crossmediaal bureau als geen ander in staat de grenzen tussen performance en branding, online en offline, te doorbreken. Op deze wijze kunnen we afdelingen nog effectiever samen laten werken en de dienstverlening verder verbeteren. Eén naam  - één noemer – is praktisch én herkenbaar.'

Nieuwe afdeling Data&Tech

Door de integratie van Digital Brixx binnen Abovo Media is opnieuw gekeken naar de inrichting van de digitale dienstverlening binnen het bureau. Deze inspanningen hebben geleid tot de afdeling Data&Tech.

'Wij hebben vooral gekeken naar digitale behoeften binnen de huidige markt: snelheid, innovatie en meetbaarheid', zegt Vogel. 'Vandaar deze afdeling: een team dat volledig is ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken. Met als doel: nóg slimmere toepassingen ontwikkelen voor onze klanten op het gebied van personalisatie en campagneoptimalisatie. Daarmee zetten we een nieuwe stap vooruit in onze dienstverlening.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken