Digital Brixx heet voortaan Abovo Media
- Bureaus
- 16 apr 2019 @ 11:38
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - Online advertisingMediabureauDigitaalStrategieBig data
- 16 apr 2019 @ 11:38
- Jeroen Mirck
Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media, gaat verder onder de naam van het moederbedrijf. De grenzen tussen performance en branding, online en offline, worden op deze wijze verder doorbroken.
Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en verantwoordelijk voor Digital Brixx, legt uit: 'Digital Brixx is twee jaar geleden als apart digitaal label door Abovo Media gelanceerd. Het doel: digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten.'
Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam, vindt Vogel. 'Abovo Media is als crossmediaal bureau als geen ander in staat de grenzen tussen performance en branding, online en offline, te doorbreken. Op deze wijze kunnen we afdelingen nog effectiever samen laten werken en de dienstverlening verder verbeteren. Eén naam - één noemer – is praktisch én herkenbaar.'
Nieuwe afdeling Data&Tech
Door de integratie van Digital Brixx binnen Abovo Media is opnieuw gekeken naar de inrichting van de digitale dienstverlening binnen het bureau. Deze inspanningen hebben geleid tot de afdeling Data&Tech.
'Wij hebben vooral gekeken naar digitale behoeften binnen de huidige markt: snelheid, innovatie en meetbaarheid', zegt Vogel. 'Vandaar deze afdeling: een team dat volledig is ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken. Met als doel: nóg slimmere toepassingen ontwikkelen voor onze klanten op het gebied van personalisatie en campagneoptimalisatie. Daarmee zetten we een nieuwe stap vooruit in onze dienstverlening.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- branding
- performance
- label
- afdeling
- data
- Abovo Media
- digitaal
- tech
- online
- mediabureau
- naam
- Digital Brixx
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing