Eurojackpot lanceert merkcampagne: 'zoooveel money'
- Bureaus
- 22 mei 2019 @ 11:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - SponsoringCampagnes
- 22 mei 2019 @ 11:56
- Lucas Boon
Kansspelmerk Eurojackpot (onderdeel van Nederlandse Loterij) lanceert in samenwerking met reclamebureau Selmore een nieuwe merkcampagne gericht op 'de echte jackpot-jager'.
Eurojackpot hoopt hiermee te groeien in zowel merkbekendheid als omzet. Saskia Baartman (business manager) laat weten: 'Eurojackpot heeft een mooie USP in handen, namelijk de grootste jackpot van Nederland. Maar nog lang niet iedereen weet dat. Selmore heeft voor ons een nieuw merkidee ontwikkeld waarmee we onomstotelijk laten zien dat er veel geld te winnen valt.'
Fantasie
Niels Westra, creative partner bij Selmore, voegt daaraan toe: 'De Eurojackpot is zooooveel money! Je beseft het pas als je gaat nadenken wat je er allemaal mee kunt doen. Zelfs al laat je je fantasie de vrije loop, dan blijft er nog belachelijk veel geld over.'
De campagnefilm is geproduceerd door Camp David Film. Via een 'one-taker' wordt de kijker meegenomen in een verhaal waarin acteur Urvin Monte (bekend van GTST) in het wilde weg fantaseert over wat hij zou doen met al het gewonnen geld. Seb van den Berg, zanger van de Haagse band De Kraaien, neemt de voice-over voor zijn rekening.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers