In stijl naar Cannes
- Bureaus
- 13 mei 2019 @ 14:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Cannes
- 13 mei 2019 @ 14:46
- Lucas Boon
Vote Company, bureau voor publieksverkiezingen, biedt net als vorig jaar marketeers en creatieven de kans om in stijl bij Cannes Lions (17-21 juni) te arriveren, namelijk per helikopter.
Wilfred Romijn, co-founder van Vote Company, laat weten: 'Dit is een knipoog naar het werk dat wij dagelijks doen: we brengen verkiezingen naar een hoger niveau, ontzorgen opdrachtgevers en voegen, net als met de helikoptervluchten in Cannes, echt waarde toe. De kosten van de vluchten compenseren we met het aanplanten van bomen zodat dit klimaatneutraal plaatsvindt.'
Aanmelden voor de helikoptervluchten kan hier.
Over
Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche zoals bijvoorbeeld De Persgroep en Vakmedianet. Bekende verkiezingen die Vote Company faciliteert zijn de AD Publieksprijs, Musical Awards, Zoover Awards en KVK Innovatie Top 100.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

