In stijl naar Cannes

In stijl naar Cannes
  • Bureaus
  • 13 mei 2019 @ 14:46
  • 9958 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Cannes

Vote Company, bureau voor publieksverkiezingen, biedt net als vorig jaar marketeers en creatieven de kans om in stijl bij Cannes Lions (17-21 juni) te arriveren, namelijk per helikopter.

Wilfred Romijn, co-founder van Vote Company, laat weten: 'Dit is een knipoog naar het werk dat wij dagelijks doen: we brengen verkiezingen naar een hoger niveau, ontzorgen opdrachtgevers en voegen, net als met de helikoptervluchten in Cannes, echt waarde toe. De kosten van de vluchten compenseren we met het aanplanten van bomen zodat dit klimaatneutraal plaatsvindt.'

Aanmelden voor de helikoptervluchten kan hier.

Over

Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche zoals bijvoorbeeld De Persgroep en Vakmedianet. Bekende verkiezingen die Vote Company faciliteert zijn de AD Publieksprijs, Musical Awards, Zoover Awards en KVK Innovatie Top 100.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken