Shanice van de Sanden in commercial M-Line

- Bureaus
- 3 mei 2019 @ 11:48
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VoetbalSportmarketingCommercialsCampagnes
- 3 mei 2019 @ 11:48
- Jeroen Mirck
Voetbalster Shanice van de Sanden speelt de hoofdrol in een nieuwe tv-commercial van beddenfabrikant M-Line. De 'Oranje Leeuwin' maakt zich op voor het WK Voetbal.
Ondanks een lange weg naar de top, is de speelster van Olympique Lyon als geen ander haar droom blijven najagen. Sterker nog: Van de Sanden leeft haar droom en is samen met de Oranje Leeuwinnen in voorbereiding op het wereldkampioenschap voetbal, dat komende zomer plaatsvindt in Frankrijk.
M-Line laat met de nieuwe commercial zien dat de nacht cruciaal is om ambities te realiseren. Niet alleen door fysiek rust te bieden, maar ook om mentaal scherp te blijven. De commercial vertelt een verhaal over de hardheid van de dag. Immers, tegenslag weerhoudt menig mens ervan ambities te blijven najagen. Maar niet als je goede nachten hebt, waarin je je dromen en doelen vasthoudt.
De commercial is een gezamenlijke productie van sportmarketingbureau Triple Double en Mønaerk Creative Studio. Het management van Shanice van de Sanden wordt verzorgd door FlowSports.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- matras
- M-Line
- slapen
- Triple Double
- Mønaerk
- bed
- Leeuwinnen
- Shanice van de Sanden
- FlowSports
- commercial
- nacht
- oranje
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht... 30-05-2023
- Effie Awards introduceert... 30-05-2023
- Nieuwe merkstrategie en -identiteit... 30-05-2023
- [branded content] Squla focust op... 30-05-2023
- Jonge creatieven bepleiten trein... 30-05-2023
- Being There organiseert Insight... 28-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres