McDonald's lanceert zomerse achterbankconcerten

McDonald's lanceert zomerse achterbankconcerten
  • Bureaus
  • 1 jul 2019 @ 10:32
  • 15486 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Below the lineConceptMarketing

In de Summer Surprises campagne van fastfoodketen McDonald’s krijgen gasten zomerse verrassingen. Bij wie in de Drive Through bestelt, kan zomaar een muzikant of orkestje naar binnen springen.

Zie onder. McDonald's werd recent ook uitgeroepen tot radio-adverteerder van het jaar. 'Huh?! Miss Montreal en Wulf op de achterbank tijdens een ritje door de McDrive… Jaja, deze zomer zit vol verschillende Summer Surprises! 🎁 ☀️ Houd onze restaurants en App in de gaten!', schrijft McDonald's zelf over deze bijzondere nieuwe serie achterbankavonturen.

Hele zomer lang
‘Met de Summer Surprises bezorgen we onze gasten spontane Good Times’, zegt Annemarie Swijtink, Director Marketing van McDonald’s Nederland. ‘En dit is nog maar het begin. De hele zomer, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in het restaurant, bij de McDrive of via McDelivery zou je zomaar op een zomerse manier verrast kunnen worden.'

Credits:
adverteerder: McDonald's Nederland
bureau: TBWA\Neboko



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken