Holland & Barrett geeft kijkje in de tuinen
- Bureaus
- 21 okt 2019 @ 11:13
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenCampagnes
- 21 okt 2019 @ 11:13
- Lucas Boon
In een nieuwe 'merkbekendheidscampagne' van Holland & Barrett gaat een medewerkster op pad naar de tuinen van de drogisterijketen.
In de tv-commercial, ontwikkeld door reclamebureau Joe Public, gaat de medewerkster op zoek naar de oorsprong van natuurlijke ingrediënten, die aan de basis liggen van het assortiment van Holland & Barrett. 'En dat is breder dan je denkt', aldus een woordvoerder.
In de tv-spot staat Kurkuma centraal. Deze specerij wordt gebruikt in capsules, natuurazijn en conditioner van de drogisterijketen. Later zullen in tv-spots andere ingrediënten de revue passeren.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

