IDFA houdt bezoeker spiegel voor
- Bureaus
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Lucas Boon
Het International Documentary Film Festival Amsterdam, kortweg IDFA, lanceert een campagne die mensen letterlijk een spiegel voorhoudt.
Wie naar IDFA komt om achterover te leunen, zit verkeerd, zo luidt het credo van het filmfestival, dat woensdag 20 november van start gaat. De ruim 300 documentaires zijn divers, maar hebben één ding gemeen: ze bieden stof tot nadenken en nodigen uit tot discussie.
De nieuwe campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, bouwt voort op de eerder door het Amsterdamse reclamebureau ontwikkelde positionering van IDFA: 'provoking boundless curiosity'. Hiermee hoopt het festival een jonger publiek te bereiken. De campagne bestaat uit verschillende uitingen van 'echt reflecterend materiaal' en een bioscooptrailer die de kijker herhaaldelijk een spiegel voorhoudt.
IDFA 2019 trailer from KesselsKramer on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes