IDFA houdt bezoeker spiegel voor
- Bureaus
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Lucas Boon
Het International Documentary Film Festival Amsterdam, kortweg IDFA, lanceert een campagne die mensen letterlijk een spiegel voorhoudt.
Wie naar IDFA komt om achterover te leunen, zit verkeerd, zo luidt het credo van het filmfestival, dat woensdag 20 november van start gaat. De ruim 300 documentaires zijn divers, maar hebben één ding gemeen: ze bieden stof tot nadenken en nodigen uit tot discussie.
De nieuwe campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, bouwt voort op de eerder door het Amsterdamse reclamebureau ontwikkelde positionering van IDFA: 'provoking boundless curiosity'. Hiermee hoopt het festival een jonger publiek te bereiken. De campagne bestaat uit verschillende uitingen van 'echt reflecterend materiaal' en een bioscooptrailer die de kijker herhaaldelijk een spiegel voorhoudt.
IDFA 2019 trailer from KesselsKramer on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation