IDFA houdt bezoeker spiegel voor
- Bureaus
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 11 nov 2019 @ 16:53
- Lucas Boon
Het International Documentary Film Festival Amsterdam, kortweg IDFA, lanceert een campagne die mensen letterlijk een spiegel voorhoudt.
Wie naar IDFA komt om achterover te leunen, zit verkeerd, zo luidt het credo van het filmfestival, dat woensdag 20 november van start gaat. De ruim 300 documentaires zijn divers, maar hebben één ding gemeen: ze bieden stof tot nadenken en nodigen uit tot discussie.
De nieuwe campagne, ontwikkeld door KesselsKramer, bouwt voort op de eerder door het Amsterdamse reclamebureau ontwikkelde positionering van IDFA: 'provoking boundless curiosity'. Hiermee hoopt het festival een jonger publiek te bereiken. De campagne bestaat uit verschillende uitingen van 'echt reflecterend materiaal' en een bioscooptrailer die de kijker herhaaldelijk een spiegel voorhoudt.
IDFA 2019 trailer from KesselsKramer on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

