Persil: tag de vlek
- Bureaus
- 17 apr 2020 @ 10:20
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- Social mediaCampagnesInfluencermarketing
- 17 apr 2020 @ 10:20
- Lucas Boon
Wasmiddelmerk Persil lanceert een nieuwe social media-campagne genaamd 'Tag de vlek', die het soort vlekken dat Nederlanders maken in kaart moet brengen.
Voor de campagne (ontwikkeld door Wavemaker) roepen bekende influencers als Kim Kötter, Carolien Spoor en Florine Duif hun volgers op om foto's te delen van vlekken die ze in hun dagelijks leven tegenkomen. 'Of het nu gaat om gemorste rendang of rode bieten risotto, elke vlek mag getagd worden', aldus Persil in een persverklaring.
Wie op Instagram @tagdevlek in een vlek-foto tagt, maakt kans op een jaar lang wasmiddelcapsules van Persil. Op deze pagina zijn tevens wastips te vinden.
Agnita Verwoerd, brand manager Persil, zegt: 'Hoe beter wij weten welke vlekken dagelijks worden gemaakt in de Nederlandse huishoudens, hoe beter we mensen kunnen helpen deze vlekken ook weer te verwijderen.'
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




