Persil: tag de vlek

Persil: tag de vlek
  • Bureaus
  • 17 apr 2020 @ 10:20
  • 23020 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaCampagnesInfluencermarketing

Wasmiddelmerk Persil lanceert een nieuwe social media-campagne genaamd 'Tag de vlek', die het soort vlekken dat Nederlanders maken in kaart moet brengen.

Voor de campagne (ontwikkeld door Wavemaker) roepen bekende influencers als Kim Kötter, Carolien Spoor en Florine Duif hun volgers op om foto's te delen van vlekken die ze in hun dagelijks leven tegenkomen. 'Of het nu gaat om gemorste rendang of rode bieten risotto, elke vlek mag getagd worden', aldus Persil in een persverklaring.

Wie op Instagram @tagdevlek in een vlek-foto tagt, maakt kans op een jaar lang wasmiddelcapsules van Persil. Op deze pagina zijn tevens wastips te vinden.

Agnita Verwoerd, brand manager Persil, zegt: 'Hoe beter wij weten welke vlekken dagelijks worden gemaakt in de Nederlandse huishoudens, hoe beter we mensen kunnen helpen deze vlekken ook weer te verwijderen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken