Adeptiv officieel Great Place To Work

Adeptiv officieel Great Place To Work
  • Bureaus
  • 29 jul 2020 @ 07:21
  • 15837 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Arbeidsmarkt

In juli heeft Great Place To Work bureau Adeptiv gecertificeerd als Great Place To Work. Medewerkers van Adeptiv waarderen vooral de onderlinge verbondenheid.

Met het certificeren van goed werkgeverschap stimuleert Great Place To Work organisaties hun mensen op nummer 1 te zetten. CEO Sabine Bijleveld: ‘Bij Adeptiv is er ruimte voor iedereen, je mag zijn wie je bent. Onze mensen zijn ons kapitaal, zij leveren de diensten, zij zijn de experts. Dus willen we graag dat mensen zich bij ons thuis voelen. En daarom focussen we bij Searchresult, Yourzine en Kernel op het welzijn en de persoonlijke ontwikkeling van onze collega’s. Dat onze medewerkers dat zien én waarderen is iets waar we trots op mogen zijn.’ 

Verbondenheid en plezier

Great Place To Work beoordeelt het werkgeverschap vanuit twee perspectieven: vanuit de medewerkers én vanuit de organisatie. Het gaat om een trust audit en een culture audit. Wat de medewerkers volgens Great Place To Work het meest waarderen aan het werken bij Adeptiv zijn de onderlinge verbondenheid en plezier met elkaar. Meteen te zien door de hoge score op de stelling Dit is een leuke plek om te werken: maar liefst 97%. In het werkgeversbeleid van Adeptiv scoren de thema’s Vieren van successen, Zorgen voor een goede werk/privé-balans en Inspireren het hoogst.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken