Adeptiv officieel Great Place To Work
- Bureaus
- 29 jul 2020 @ 07:21
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Arbeidsmarkt
- 29 jul 2020 @ 07:21
- Sjaak Hoogkamer
In juli heeft Great Place To Work bureau Adeptiv gecertificeerd als Great Place To Work. Medewerkers van Adeptiv waarderen vooral de onderlinge verbondenheid.
Met het certificeren van goed werkgeverschap stimuleert Great Place To Work organisaties hun mensen op nummer 1 te zetten. CEO Sabine Bijleveld: ‘Bij Adeptiv is er ruimte voor iedereen, je mag zijn wie je bent. Onze mensen zijn ons kapitaal, zij leveren de diensten, zij zijn de experts. Dus willen we graag dat mensen zich bij ons thuis voelen. En daarom focussen we bij Searchresult, Yourzine en Kernel op het welzijn en de persoonlijke ontwikkeling van onze collega’s. Dat onze medewerkers dat zien én waarderen is iets waar we trots op mogen zijn.’
Verbondenheid en plezier
Great Place To Work beoordeelt het werkgeverschap vanuit twee perspectieven: vanuit de medewerkers én vanuit de organisatie. Het gaat om een trust audit en een culture audit. Wat de medewerkers volgens Great Place To Work het meest waarderen aan het werken bij Adeptiv zijn de onderlinge verbondenheid en plezier met elkaar. Meteen te zien door de hoge score op de stelling Dit is een leuke plek om te werken: maar liefst 97%. In het werkgeversbeleid van Adeptiv scoren de thema’s Vieren van successen, Zorgen voor een goede werk/privé-balans en Inspireren het hoogst.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

