Maandag brengt ode aan de belangrijke baan
- Bureaus
- 17 jul 2020 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesArbeidsmarkt
- 17 jul 2020 @ 10:46
- Lucas Boon
Detacheerder Maandag lanceert een nieuwe campagne waarin het een hommage brengt aan belangrijk werk. Banen die we vóór corona niet zagen, zijn nu de belangrijkste die er zijn, zo luidt het credo.
In de campagne, ontwikkeld door Dawn, worden professionals in de publieke sector, de zorg, het onderwijs en de overheid in de spotlights gezet. Zoals Siham die zich als basisarts in de psychiatrie inzet, Raqib die dagelijks al zijn energie in z'n leerlingen stopt en Glenn die de overheid ondersteuning biedt op financiële zaken. De personen in de campagne zijn mensen die zelf ook voor Maandag werken.
Freddy Verweij, CEO van Maandag, zegt op zijn LinkedIn-pagina: 'De coronacrisis onderstreept het belang van de publieke sector en het draaiende houden daarvan. Een zaak waarvoor Maandag zich al sinds jaar en dag inzet. De flexibele schil zijn voor een sector waarvan afgelopen tijd maar weer gebleken is dat deze onmisbaar is voor onze maatschappij. Dat gaat verder dan alleen talent aanbieden aan onze opdrachtgevers: we willen dit talent ook helpen om zich te ontwikkelen, flexibiliteit bieden met een stevige basis zodat ze altijd de zekerheid hebben van hun Maandag-collega’s die ze daarbij ondersteunen.'
Het betreft de eerste multimediale campagne sinds de lancering van Maandag in 2010. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, online en outdoor.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers