Maandag brengt ode aan de belangrijke baan

  • Bureaus
  • 17 jul 2020 @ 10:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesArbeidsmarkt

Detacheerder Maandag lanceert een nieuwe campagne waarin het een hommage brengt aan belangrijk werk. Banen die we vóór corona niet zagen, zijn nu de belangrijkste die er zijn, zo luidt het credo.

In de campagne, ontwikkeld door Dawn, worden professionals in de publieke sector, de zorg, het onderwijs en de overheid in de spotlights gezet. Zoals Siham die zich als basisarts in de psychiatrie inzet, Raqib die dagelijks al zijn energie in z'n leerlingen stopt en Glenn die de overheid ondersteuning biedt op financiële zaken. De personen in de campagne zijn mensen die zelf ook voor Maandag werken.

Freddy Verweij, CEO van Maandag, zegt op zijn LinkedIn-pagina: 'De coronacrisis onderstreept het belang van de publieke sector en het draaiende houden daarvan. Een zaak waarvoor Maandag zich al sinds jaar en dag inzet. De flexibele schil zijn voor een sector waarvan afgelopen tijd maar weer gebleken is dat deze onmisbaar is voor onze maatschappij. Dat gaat verder dan alleen talent aanbieden aan onze opdrachtgevers: we willen dit talent ook helpen om zich te ontwikkelen, flexibiliteit bieden met een stevige basis zodat ze altijd de zekerheid hebben van hun Maandag-collega’s die ze daarbij ondersteunen.'

Het betreft de eerste multimediale campagne sinds de lancering van Maandag in 2010. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, online en outdoor.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken