Nieuwe propositie Karwei: de bouwmarkt met smaak
- Bureaus
- 21 sep 2020 @ 09:09
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 21 sep 2020 @ 09:09
- Sjaak Hoogkamer
Karwei heeft een nieuwe campagne die inspeelt op alle aspecten van klussen en stylen in huis. De campagne is een joint effort van New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato.
De bouwmarkt claimt in de nieuwe campagne drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht. Marielle Rooswinkel, manager Marketing Communicatie en Formule Karwei: ‘Mooi wonen mogelijk maken voor iedereen, dat is waar de vernieuwde marketingformule om draait. Karwei zet hierin het huis centraal en claimt deze met de nieuwe tv-commercial. Daarin staat de transformatie en het meebewegen van je huis centraal.'
Karwei claimt in nieuwe campagne de domeinen klussen, aankleden en stylen van huizen.
Vanaf deze week is de najaarscommercial, mét de nieuwe propositie, te zien op tv en online.
Najaarscampagne
De nieuwe propositie, de najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, kwamen tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare (Emiel Spies en Plausch Terluin) en iProspect (Co van Kempen en Suzanne Pennington de Jongh).
Het team van bureaus werkte nauw samen met Mariëlle Rooswinkel (Manager Marketing Communicatie & Formule), Lisa-Marie Klap (Brand & PR manager) en Michelle van Dijk (Brand & Content Coördinator) van Karwei. De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

