Joolz kiest Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 11 dec 2020 @ 11:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 11 dec 2020 @ 11:58
- Lucas Boon
Storytelling-bureau Lemon Scented Tea gaat aan de slag met de internationale merkpositionering van kinderwagenmerk Joolz. Doel van de samenwerking is om 'de nieuwe generatie ouders' te inspireren 'hun eigen weg te bewandelen'.
Irene Muller, marketing directeur van Joolz, zegt: 'Ouder worden is spannend. Je wil je vrijheid behouden, maar verandert natuurlijk een hoop. We willen dat moeders en vaders-to-be hun eigen weg blijven volgen, nu samen met hun kindje. Lemon Scented Tea heeft ons geholpen om die emotie te raken.'
Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea, vult aan: 'Fantastisch dat we mogen meebouwen aan zo'n mooie internationaal merk. We gaan het kernverhaal van Joolz tot leven brengen. Als bureau kunnen we ons geen beter startpunt wensen.'
De eerste campagne moet in het eerste kwartaal van 2021 het levenslicht zien.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing