Joolz kiest Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 11 dec 2020 @ 11:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 11 dec 2020 @ 11:58
- Lucas Boon
Storytelling-bureau Lemon Scented Tea gaat aan de slag met de internationale merkpositionering van kinderwagenmerk Joolz. Doel van de samenwerking is om 'de nieuwe generatie ouders' te inspireren 'hun eigen weg te bewandelen'.
Irene Muller, marketing directeur van Joolz, zegt: 'Ouder worden is spannend. Je wil je vrijheid behouden, maar verandert natuurlijk een hoop. We willen dat moeders en vaders-to-be hun eigen weg blijven volgen, nu samen met hun kindje. Lemon Scented Tea heeft ons geholpen om die emotie te raken.'
Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea, vult aan: 'Fantastisch dat we mogen meebouwen aan zo'n mooie internationaal merk. We gaan het kernverhaal van Joolz tot leven brengen. Als bureau kunnen we ons geen beter startpunt wensen.'
De eerste campagne moet in het eerste kwartaal van 2021 het levenslicht zien.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

